Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@22:25:14 GMT

جدید‌ترین خبر‌ها از آزمون فراگیر ارشد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۸۲۷

جدید‌ترین خبر‌ها از آزمون فراگیر ارشد

خبرگزاری مهر: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۷ صبح روز جمعه ۲۳ آذر ۹۷ با حضور ۵۲ هزار داوطلب برگزار می‌شود.

حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش افزود: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۷ صبح روز جمعه ۲۳ آذر ۹۷ با حضور ۵۲ هزار و ۵۰۲ داوطلب که از این تعداد ۲۸ هزار و ۶۹ نفر زن و ۲۴ هزار و ۴۳۳ نفر مرد هستند، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آزمون در پنج گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر در ۱۱۶ رشته امتحانی و در حوزه‌های امتحانی ۸۱ شهرستان برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان رشته‌های امتحانی مختلف یک بسته نایلونی حاوی یک برگ پاسخنامه و یک دفترچه سئوال داده می‌شود. داوطلبان باید در مدت تعیین شده باید به سئوالات آزمون پاسخ دهد. تعداد سئوالات و مدت پاسخگویی در برگه راهنمای آزمون درج شده است.

وی اظهار داشت: دفترچه سئوالات تمامی داوطلبان شخصی سازی شده و نام و نام خانودگی و شماره داوطلبی داوطلب بر روی آن درج شده است. دفترچه‌ها در تیپ‌های A، B. و C. و همراه با کدعددی تهیه شده اند و کد عددی باید با کدی که بر روی پاسخنامه درج شده است، مطابقت داشته باشد. در صورت مغایرت کد عددی داوطلب باید موضوع را به نزدیکترین مراقب جلسه آزمون اطلاع دهد.

توکلی اضافه کرد: در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای پاسخ‌های غلط نمره منفی منظور نمی‌شود. اما اگر به سئوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخ‌های داده شده به آن سئوال غلط محسوب می‌شود و به آن سئوال نمره داده نمی‌شود.

وی گفت: کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای مشاهده و پرینت از روز سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۲ آذر می‌توانند پرینت کار خود را دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درباره پرینت کارت آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۷ - نوبت نوزدهم گفت: این اطلاعیه از روز یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

وی افزود: تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند و در صورت نواقصی در کارت آن را بر اساس دستورالعمل اعلام شده رفع کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نمره منفی آزمون فراگیر ارشد سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نظر گرفتن مهلت مجدد ثبت نام متقاضیان نوبت دوم کنکور را عیدی این سازمان به داوطلبان عنوان کرد و گفت: این مهلت ساعت ۲۴ امشب پایان می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالرسول پورعباس در گفت‌وگو با ضمن بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی که تا تاریخ تعیین شده به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که صرفاً در روزهای چهارشنبه ۲۹ فروردین و پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: داوطلبان باید تا پایان امشب ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و این مهلت در نظر گرفته بدون در نظر گرفتن هزینه ثبت نام با تأخیر عیدی سازمان با جاماندگان کنکور است و به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات قابل پذیرش نخواهد بود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات ندارند.

پورعباس با تاکید بر اینکه امکان تغییر زمان برگزاری کنکور وجود ندارد، گفت: آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 745699

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • انتخاب رشته‌ آزمون دوره دكتری سال 1403 از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • هدیه رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور
  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • فرصت دوباره برای جاماندگان از ثبت‌نام کنکور
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری