Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@04:39:03 GMT

بیشترین تماس مردم با سامد پیرامون سهام عدالت بود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۸۴۴

بیشترین تماس مردم با سامد پیرامون سهام عدالت بود

به گزارش ایرنا، محمدرضا آبی‌پور روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه تلفنی سامد بهترین روش برقراری ارتباط با مدیران است، زیرا هماهنگی برای دیدار حضوری با مدیران و طرح مسائل و مشکلات زمان‌بر بوده ولی مردم در این روش تنها با یک تماس مشکل خود را طرح و پاسخ دریافت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: تماس‌گیرندگان به شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان مربوطه راهنمایی شدند که در صورت حل نشدن مشکل می‌توانند از طریق مراجعه به فرمانداری پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبی‌پور در خصوص زمان و مقدار پرداخت سود سهام عدالت نیز گفت: سهامداران می‌توانند این موضوع را از طریق اداره کل امور اقتصادی و دارایی پرس‌ و جو کنند.
این مسئول اظهار داشت: در خصوص مشکلات مالیاتی نیز مودیان توجیه شدند که در صورت داشتن طلب از دستگاه‌های دولتی می‌توانند طبق قانون به تهاتر اقدام کنند.
وی ادامه داد: در خصوص بیمه تکمیلی نیز اختلاف نظر و سلیقه بین برخی دستگاه‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای پیش آمده که در حال رایزنی جهت رفع مشکل هستیم.
آبی‌ پور اضافه کرد: برخی تماس‌ها نیز خارج از حوزه اقتصادی بود که راهنمایی لازم به مخاطبان ارائه شد تا از طریق مراجع مربوطه پیگیری کنند.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان در خصوص مشکلات مربوط به شرکت روغن نباتی جهان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری، برخی دستگاه‌های اجرایی و شرکت منعقد و مقرر شده تا دستگاه‌های مربوطه با ارائه خدمات و کمک‌های لازم شرکت را در تامین مواد اولیه یاری کنند.
وی افزود: شرکت نیز متعهد شده تا مواد اولیه مورد نیاز را تامین کرده و کارگران با مراجعه به شرکت مشغول به کار شوند.
آبی‌پور تصریح کرد: طبق این تفاهم، مقرر شده تا معوقات کارگران نیز تا پایان سال جاری پرداخت شود.
شماره تلفن 111 (سامد) خط ارتباط مردم با دولت است که روزهای دوشنبه هر هفته تعدادی از مدیران دستگاه‌های ستادی و اجرایی استان زنجان طبق اطلاع ‌رسانی قبلی با حضور در این مرکز به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهند.
9565/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امور اقتصادی و دارایی جهان دستگاه های اجرایی سهام عدالت شماره تلفن منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم مراقب پیامک‌های جعلی کالابرگ عیدانه باشند

به گزارش خبرنگارمهر، سرهنگ عمار قهاری، صبح یکشنبه ٢٧ اسفندماه به خبرنگاران گفت: طی مراجعه چندین شهروند کرمانی به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از طریق ارسال پیامک جعلی با عنوان «کالابرگ الکترونیکی عیدانه» موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارائه کالابرگ عیدانه و اعلام واریز سود سهام عدالت در روزهای پایانی سال توسط مراجع مربوطه، متقاضیان باید مراقب باشند تا در دام افراد سودجو و فرصت‌طلب که از هر موضوعی برای اقدامات مُجرمانه خود سواستفاده می‌کنند، نیفتند.

وی با بیان اینکه افراد فرصت‌طلب با انتشار تبلیغاتی نظیر «سبد کالای عیدانه»، «واریز سود سهام عدالت» و موارد مشابه از شهروندان کُلاهبرداری می‌کنند، افزود: این افراد با ارسال پیامک حاوی لینک با محتوای مرتبط با سهام عدالت، اقدامات خود را آغاز کرده و کاربران را به صفحات فیشینگ و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌شان هدایت یا اطلاعات هویتی آنان را دریافت و از آن سوءاستفاده می‌کنند که توصیه می‌شود از بازکردن لینک‌های ارسالی بصورت پیامکی یا در شبکه‌های اجتماعی و منابع نامعتبر و با مضامین طرح‌های ابلاغی دولت، خودداری و اخبار موثق را از سایت‌ها و رسانه‌های مُعتبر پیگیری شوند.

کد خبر 6056939

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از سود سهام عدالت متوفیان
  • مردم مراقب پیامک‌های جعلی کالابرگ عیدانه باشند
  • گشتی در دنیای اقتصاد | وضعیت بازار شب عید
  • ثبت نام رایگان سهام عدالت با این روش
  • اگر سود سهام عدالت برایتان واریز نشده، بخوانید/ برای دریافت سود چه اقدامی باید انجام دهید؟
  • سود سهام عدالت به حساب چند سهامدار واریز شد؟
  • سود سهام عدالت بیش از ۴۳ میلیون سهامدار واریز شد
  • ۴۳ میلیون نفر سود سهام عدالت گرفتند
  • پرداخت سود سهام عدالت به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار
  • مشمولانی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکردند چه اقدامی باید انجام دهند؟