Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر رضایی معاون عمره و حج سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به لزوم تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع، اظهار داشت: با توجه به اهمیت به روز رسانی اطلاعات متقاضیان حج تمتع، فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذران حج تمتع از سوی سازمان حج و زیارت منتشر شد.

وی هدف از تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع را برنامه‌ریزی به منظور برپایی حج تمتع مطلوب عنوان کرد و افزود: از زمان آغاز فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر اطلاعات خود را در سامانه رزرو حج و زیارت به روز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با بیان اینکه تعداد به روز کردن اطلاعات ودیعه‌گذاران به منزله تعداد متقاضیان حج سال ۹۸ نیست، خاطر نشان کرد: نحوه انتخاب زائران حج سال آینده بر اساس اولویت‌هایی است که اعلام می‌شود و ربطی به زمان تکمیل اطلاعات متقاضیان ندارد.

معاون عمره و حج سازمان حج و زیارت با اشاره به ادامه روند تکمیل اطلاعات متقاضیان حج تمتع، افزود: پس از اعلام اولویت‌های حج تمتع سال آینده، متقاضیان باید اطلاعات خود را در سامانه تکمیل کرده باشند؛ چرا که ثبت‌نام در کاروان‌ها در گرو تکمیل اطلاعات متقاضیان حج تمتع در سامانه است.

به گزارش فارس، ودیعه‌گذاران حج تمتع نسبت به اصلاح و تأیید اطلاعات شخصی خود می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار حج ۱۴۰۳ اعلام شد

 آخرین نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در سال ۱۴۰۲ امروز به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد.

در این نشست که رئیس، معاونین و چند تن از مدیران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری شرکت داشتند «حج؛ قرآن محوری، همدلی و اقتدارامت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» به عنوان شعار حج آینده انتخاب و اعلام شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دراین باره گفت: پس از بررسی‌های کارشناسی و با توجه به محور‌ها و توصیه‌های مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خصوص انس با قرآن وهمچنین شرایط جهان اسلام و بویژه فلسطین و مشورت‌های صورت گرفته شعار حج ۱۴۰۳ انتخاب شده است.

وی گفت: در انتخاب این شعار چالش‌های مهم جهان اسلام و امت اسلامی و بویژه مردم مظلوم فلسطین و حمایت از مبارزات آنان علیه اشغالگران صهیونیست و آثارعملیات طوفان الاقصی در زنده نگاه داشتن قضیه فلسطین مدنظر قرار گرفته چرا که ظلم و ستمی که امروز توسط رژیم اشغالگر فلسطین اتفاق افتاده بی سابقه است.

در ادامه این جلسه، آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه اجرایی حج پیش رو و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در خصوص اعزام‌های عتبات نوروزی و ماه رمضان مطرح و بررسی شد وآقای حمید رضا محمدی معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از تشکیل کاروان ۲۳ روزه ویژه رمضان برای سفر زمینی به عراق و استقبال زائران خبر داد.

در این نشست همچنین آقای غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از سفر اخیر خود و هیئت همراه به عربستان و پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه‌های مسکن، نقل شهری و بین شهری، پرواز و مشاعر گزارش داد و گفت: با وزارت حج وعمره عربستان به صورت مستمردرارتباط هستیم تا زمینه اعزام زائران طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در موعد مقرر فراهم شود.

دراین جلسه، آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: این مجموعه درایام تعطیلات نوروزی نیز بی وقفه امور حج و عتبات کاروان‌های اعزامی را پیگیری خواهد کرد و ان شاءالله با همراهی مرکز پزشکی معاینات زائران حج ۱۴۰۳ طبق برنامه انجام می‌شود و زمینه برای اقدام‌های بعدی مهیا خواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع فارس
  • ظرفیت کاروان‌های حج تمتع 1403 خراسان جنوبی تکمیل شد
  • یونیسف: ۱۳ هزار کودک در غزه جان خود را از دست داده‌اند
  • برقراری بیش از ۲۰۰ هزار تماس با اورژانس در طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ خراسان جنوبی
  • شعار حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سه هزار و ۱۳۰ نفر سهمیه حج تمتع استان یزد
  • فراخوان تکمیل وجه متقاضیان دیگنیتی نوبت زمستان ( طرح عادی و جوانی جمعیت)
  • تشرف ۵۰۰۰ گلستانی به حج تمتع ۱۴۰۳
  • فراخوان تکمیل وجه متقاضیان فیدلیتی نوبت زمستان ( طرح عادی و جوانی جمعیت)