Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@06:48:00 GMT

ساحت شهدا بالاتر از جناح‌بندی سیاسی است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۸۵۲

ساحت شهدا بالاتر از جناح‌بندی سیاسی است

به گزارش ایرنا محمدرضا تابش روز دوشنبه در بازدید از موزه گنجینه ایثار و شهادت اردکان همزمان با 18 آذر 1370 سالروز معرفی عراق به‌عنوان مسئول و آغازگر جنگ از طرف سازمان ملل متحد افزود: استقلال، امنیت و عزت کشور مدیون ازخودگذشتگی آنان است و مردم نیز از هر قشر و گروهی، خود را دل‌بسته و وابسته ایثارگران می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: تکریم و تعظیم شهدا و پاسداری از ارزش‌های فرهنگی کشورمان وظیفه سنگینی است که پایبندی و احترام به آن و انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های آینده، اهمیت دوچندان دارد.
نماینده مردم اردکان بابیان اینکه ایجاد یادمانی از شهدای شهرستان در قالب گنجینه ایثار و شهادت اقدامی پسندیده است تصریح کرد: اردکان مفتخر به وجود شهدا و سرداران بزرگی است که به نظرم باید انسجام لازم برای ایجاد مجموعه‌ای درخور و یکپارچه در این خصوص در نظر گرفته شود.
در این بازدید، امام‌جمعه اردکان و مدیر گنجینه گزارشی از روند ایجاد این مجموعه ارائه کردند و برخی از مسائل و مشکلات آن را تشریح کردند.
در ادامه، تابش از بخش‌های مختلف گنجینه ایثار و شهادت بازدید کرد و ضمن استماع گزارش هر بخش، به ذکر خاطره خود از دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و حضور در جبهه‌ها و هم‌نشینی با برخی شهدای شهرستان پرداخت.
در گنجینه ایثار و شهادت اردکان سیر تاریخ صدساله ایران به نمایش گذاشته‌ شد و در محل سابق ساختمان بیمارستان قلب اردکان دایر است.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان ایثار و شهادت یک جریان ادامه دار در جامعه است و برکاتش ادامه دارد

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در بازدید از نمایشگاه روایت خدمت گفت: جریان ایثار و شهادت یک جریان ادامه دار در جامعه است و برکاتش ادامه دارد.

 به گزارش ایسنا، احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از نمایشگاه آخرین دستاوردها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش‌های مختلف سلامت، فرهنگی، هنری، ورزشی، سیاحتی، امور اقتصادی، پژوهشی، دانشگاهی و دانش بنیان بازدید کرد.
صالحی در این بازدید که با همراهی مدیر کل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل انجام شد در جریان آخرین دستاوردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت.
وی در این بازدید گفت: نمایشگاه روایت خدمت برپاشده در بنیاد شهید و امور ایثارگران، بخشی از خدمات دولت در حوزه ایثار و شهادت است. جریان ایثار و شهادت یک جریان ادامه دار در جامعه است و برکاتش ادامه دارد و مردم قدردان این گونه زحمات هستند.
 دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه دولت قدردان زحمات ایثارگران است، ادامه داد: دولت در ایران همانند سایر کشورها در قبال قهرمانان وطن که برای سرافرازی و پایداری میهن زحمت کشیدند، تلاش می کند همه امکانات لازم را برای جامعه هدف فراهم کند تا رنجی که به دلیل ایثارگری براین افراد تحمیل و موجب آسیب به جسم و روح آنها شده به نحوی کاهش یابد.
صالحی در مورد اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه گلچینی از بخش های مختلف و خدمات ارائه شده به جامعه ایثارگران است. خدماتی که در حوزه های پژوهش، درمان، بیمه و فرهنگی به جامعه ایثارگری و خانواده شهدا ارائه می شود، جامعه از برخی از این اقدامات مطلع نیست.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات درمانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و موضوعات فرهنگی دولت سیزدهم رشد خوبی داشته است، اظهار امیدواری کرد که این خدمات با سرعت و شتاب بیشتری انجام شود تا دولت و نظام اسلامی در برابر خانواده شهدا شرمنده نباشد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گیلان ۶۲ یادمان شهدای گمنام دارد/ مزار شهدا پاتوق قشر خاکستری باشد
  • روزنه‌گشایی به سبک ظریف؛ آقای دیپلمات چه کسانی را «اصلاح‌طلبان تندرو» می‌خواند؟
  • کتب درسی دانش‌آموزان، عامل تعیین کننده‌ پیوند نسل جوان با شهدا است
  • سالروز بمباران شهرستان شازند توسط رژیم بعث عراق
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای سند تحول؛ ماموریت‌های مدارس شاهد
  • امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • روایتی از مقاومت و ایثار ستودنی مردم چادگان
  • جریان ایثار و شهادت یک جریان ادامه دار در جامعه است و برکاتش ادامه دارد
  • مصدق خود را بالاتر از قانون می‌دانست؟