Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-06@15:10:16 GMT

در حوزه فعالیت موزه‌ها به روز نیستیم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۸۵۳

در حوزه فعالیت موزه‌ها به روز نیستیم

به گزارش «نماینده»، حسن خلیل‌آبادی در آیین افتتاحیه طرح موزه و دانش‌آموز، گفت: چند اشکال اساسی در فعالیت موزه‌ها وجود دارد البته قدرناشناس نیستیم اما تأکید می‌کنم در حوزه فعالیت موزه‌ها به روز نیستیم.

وی با بیان اینکه امروز دانش‌آموزان ما تنها برای آمدن به موزه به این موضوع دلشان خوش است که از مدرسه بیرون می‌آیند، گفت: کجای صدا و سیما در خصوص تاریخ برنامه ساخته، اینقدر در شبکه‌های مجازی از کوروش می‌گوییم اما هیچ اقدامی نمی‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اشکال سیستم‌ها این است که در قبال تغییر مقاومت می‌کند، دانش‌آموزان ما باید با آثار تاریخی آشنا باشند.

خلیل‌آبادی گفت: امروزه مردم ما به گرجستان و ترکیه می‌روند پول و دلار در آنجا هزینه می‌کنند، آنها را بر سر قبر یک شاعر می‌گذارند و توضیح می‌دهند این در حالی است که در همین امامزاده عبدالله در شهرری مزار مفاخر بزرگی وجود دارد اما کسی از آن خبردار نیست.

وی در پایان تأکید کرد: در شورای شهر رویکرد ما فرهنگ‌محوری است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: خلیل آبادی شورای شهر موزه نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت مشاغل خانگی در راستای تحقق شعار سال اظهار کرد: در این رابطه مباحث زیادی در شورای اسلامی شهر و کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح شده است، چراکه طبق قانون، شهرداری وظیفه دارد مکان‌هایی برای ارائه محصولات و تسهیل در فروش محصولات زنان سرپرست خانوار فراهم کند.

وی افزود: این مسئله از طریق کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر اصفهان پیگیری شد و اواخر سال گذشته با همکاری سازمان بهزیستی و کمیته امداد داده‌های مربوط به زنان سرپرست خانوار استخراج شد و به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی و سازه‌های دست‌ساز سرپرست خانوار ایجاد شده و بعضی از آن‌ها در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در گام بعدی زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

کلاهدوزان با اشاره به بعضی فواید فضاهای کار اشتراکی ادامه داد: فضاهای کار اشتراکی برای مجموعه‌های نوپا بسیار راهگشا است و این موضوع در حوزه صنایع خلاق و کتاب رتبه اول را در اصفهان دارد.

کد خبر 747191

دیگر خبرها

  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند