Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادپور، گفت: حضور به هنگام نیروی پلیس و امداد و نجات در راه ها بویژه نقاط حادثه خیز نقش مهمی در کاهش آمار تلبفات جاده ای و تصادف دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،  احمد مرادپور، امروز(19 آذر) در مراسم آغاز طرح زمستانه پلیس استان در میدان پلیس خرم آباد، افزود: حضور نیروی پلیس و نیروی امدادی توجه به کوهستانی بودن راه ها از مهم ترین عامل های کاهش تلفات جاده ای محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور عمرانی استانداری لرستان، اظهار داشت: حضور به موقع نیروهای امدادی در حین حوادث رانندگی می تواند عاملی مهم در کاهش تلفات جاده ای استان باشد.

 

وی، ادامه داد: صعب العبور و کوهستانی بودن برخی راه های استان نیازمند افزایش حضور پلیس و استقرار نیروهای امداد و نجات است.

 

مرادپور، بیان کرد: با توجه به برف گیر بودن برخی راه های استان در طول زمستان، اجرای طرح زمستانه نیروی پلیس، راهداری، امدادی و خدماتی می تواند بستری برای توسعه پیشگیری از حادثه های احتمالی باشد.

 

معاون عمرانی استانداری لرستان، ابراز کرد: با توجه به شرایط جوی استان، انتظار می رود با آمادگی نیروهای پلیس، امدادی و خدماتی و سرعت عمل در امداد رسانی شاهد کاهش آمار تصادف و تلفات جاده ای در استان باشیم.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: روحانی علی لاریجانی حسن روحانی استان سمنان کانون های فرهنگی هنری مساجد معلولین بجنورد خراسان شمالی شهرستان ملایر سازمان حج و زیارت طرح زمستانه پلیس امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات امدادی به هزار و ۴۷۸ گردشگر و مسافر نوروزی طی ۷۲ ساعت گذشته

بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ اسفند ماه، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳، ۴۷۴ مورد عملیات امدادی صورت گرفته است.

وی افزود: ۲۳۸مورد جاده‌ای «معادل ۵۰ درصد»، ۲۷ مورد کوهستان «معادل ۶ درصد» و حادثه جوی ۳ مورد معادل «۱ درصد» انجام شده است.

وی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را هزار و ۴۷۸ نفر عنوان کرد و افزود: ۱۷۲ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۳۶۷ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند. ۱۵ نفر به مناطق امن انتقال و ۶۲ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: همچنین برای ۵۰ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای ۷۹۷ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

بابک محمودی از مسافران و گردشگران خواست باتوجه به شرایط جوی و هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع سیل از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها دوری کنند؛ و ضمن درخواست از رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیر‌های کوهستانی گفت: مسافران در صورت نیاز امداد جاده‌ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات امدادی به ۲۰۰۰ نفر در ۵ روز نخست طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران اصفهان به دستگاه‌های امدادی
  • قتل عام در جاده‌های کشور؛ آمار تلفات تصادفات رانندگی در ایران بازهم رکورد زد
  • بارش باران، طوفان لحظه‌ای و کاهش دما در اصفهان / آماده‌باش ۵۲۰ تیم امدادی و خدمات‌رسان
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران اصفهان به دستگاه های امدادی
  • افزایش تلفات رانندگی درمحورهای جنوب استان کرمان
  • ارائه خدمات امدادی به ۱۴۷۸ گردشگر و مسافر نوروزی
  • اعلام آماده‌باش مدیریت بحران استان اصفهان/ سیل و توفان در راه است
  • ارائه خدمات امدادی به هزار و ۴۷۸ گردشگر و مسافر نوروزی طی ۷۲ ساعت گذشته
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر روز در طرح نیروی امدادگر و نجاتگر خراسان رضوی