Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا درویش، مدیر عامل باشگاه سایپا به تمجید از علی دایی و نقش او در سر و شکل دادن به تیم جوان سایپا اشاره کرد.

طرفداری- رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص قرعه این تیم در جام حذفی و نقش علی دایی در تیم جوان سایپا، صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش میزان، او در خصوص قرعه تیمش با داماش در جام حذفی و  در مرحله نیمه‌نهایی اظهار داشت:

این بهترین قرعه‌ای بود که می‌توانست برای ما اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانیم با شکست این تیم راهی فینال شویم ولی از سوی دیگر نباید داماش را دست کم بگیریم.

 وی ادامه داد:

تیم‌های لیگ یکی در سال‌های گذشته هم نشان دادند که می‌توانند خطرناک باشند و تا فینال آمدند. ما باید تا نیمه‌نهایی تیم را از لحاظ بازیکنان تجهیز کنیم تا خلع‌های موجود پر شود و بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

مدیرعامل تیم فوتبال سایپا در پایان خاطرنشان کرد:

تیم ما در این فصل جوان‌ترین و ارزان‌ترین تیم لیگ است و فقط دایی می‌تواند با این بازیکنان به تیم سر و شکل بدهد. مصدومیت‌ها باعث شده تا از جوان‌ترها استفاده کنیم. این مسئله خوب است ولی برای بازی‌های حساس به بازیکنان باتجربه هم نیاز داریم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر کار بسیار بسیار بزرگی انجام و پرسپولیس واگذار شد.

طرفداری | رضا درویش درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

رضا درویش گفت:

امروز یک کار نشدنی و غیر ممکن، ممکن شد. از سال 64 و نزدیک به 40 سال است سابقه همکاری با پرسپولیس را دارم و از آن روز تا الان شنیده بودم که واگذار می‌شود. خدا را شکر کار بسیار بسیار بزرگی انجام شد؛ این واگذاری نشان دهنده اراده همت مسئولان بود و زحمات طاقت فرسایی کشیده شد؛ هم وزارت ورزش و هم وزارت اقتصاد و دارایی.

وی ادامه داد:

جا دارد از آقای قربان‌زاده (رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی) تشکر کنم که امروز نبود ولی در گذشته زحمات بسیار زیادی کشید. آن زمان گفتم کار بسیار بزرگی است. تا الان دغدغه ما مجوز حرفه‌ای بود و خدا را شکر با این واگذاری این دغدغه برطرف می‌شود. یکی از ارکان کسب مجوز حرفه‌ای رفع مشکل مالی بود که یقیناً با آمدن کنسرسیوم بانکی این مشکل برطرف می شود و باشگاه باید در پی این باشد که چطور سطح تیم را ارتقا دهد و به قهرمانی آسیا فکر کند.

درویش در مورد اینکه با توجه به سابقه همکاری با بانک خریدار پرسپولیس ابقای او در مدیرعاملی محتمل به نظر می‌رسد، گفت:

تازه چند دقیقه است واگذاری انجام شده و فرصت این حرف ها نبوده است. یقیناً همه این آقایان به دنبال این هستند که سطح تیم را ارتقا دهند و هواداران خوشحال شوند. برای اینکه هوادار خوشحال شود باید تیم نتایج خوبی بگیرد. مهم این است که جایگاه پرسپولیس بالا باشد، چه ما باشیم و چه نباشیم. 45 سال است پرسپولیس بعد از انقلاب اداره شده و قهرمانی‌های زیادی هم به دست آورده است. مدیران زیادی هم زحمت کشیدند، امروز که ما هستیم و اگر یک روز هم قرار شد برویم حتما یک مدیر با تدبیر بهتر می‌آید که مشکلات را حل کند.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به سوالی درباره شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس و همچنین تمدید قرارداد اوسمار عنوان کرد:

با اوسمار صحبتی درباره وضعیت تیم و دو بازی آینده داشتیم. قرار شد بعد از بازی با سپاهان برنامه‌اش را بدهد. او قبل از این هم نشان داده بود مربی بزرگ و با درکی است، ضمن اینکه بسیار با باشگاه و بازیکن همراه است. قطعاً اولین گزینه‌ای ما که به آن فکر می کنم اوسمار است. 

وی افزود:

پرسپولیس خانه دایی است. ما با او مشورت هم می‌کنیم. آخرین صحبتی که با دایی چند ماه پیش داشتم اصلاً بحثی برای حضور در فوتبال ندارد. متأسفانه بعضی‌ها به این مسائل دامن می‌زنند تا فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. چهار،‌ پنج تیم بالای جدول را نگاه کنید،‌کدام خبرنگار از مدیر آن تیم پرسیده که آیا با بازیکن تمدید کردید؟ در این سه هفته اخیر مدام از ما می‌پرسند. چرا از تیم‌های دیگر نمی‌پرسند؟ حتی در مورد مربی آنها هم نمی‌پرسند. اینها دنبال حاشیه هستند.

درویش در واکنش به این موضوع که مدیرعامل بانک شهر اعلام کرده او همچنان به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه خواهد داد، گفت:

ایشان به ما لطف دارند اما هنوز تصمیم‌گیری نشده است. چه ما باشیم و نباشیم پرسپولیسی هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • درویش: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس