Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@06:02:58 GMT

تکلیف کیمیا علیزاده تا 28 آذر مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۸۷۰

به گزارش فارس، مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۹ قرار است به میزبانی انگلیس و در شهر منچستر برگزار شود.

طی چند روز گذشته شنیده‌ها حاکی از آن است که کیمیا علیزاده نماینده تیم ملی تکواندوی بانوان به دلیل جراحی که روی زانوی وی انجام شده به احتمال فراوان حضور در این رقابت بزرگ را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی را از دست داده بود و حالا این طور به نظر می‌رسد که حضور در مسابقات جهانی انگلیس را نیز از دست خواهد داد.

زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سؤال که شرایط کیمیا علیزاده در حال حاضر چطور است، گفت: علیزاده با توجه به مصدومیتی که داشت به توصیه پزشکان زانوی وی تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر نیز کیمیا دوران نقاهت را سپری می‌کند. او تحت درمان پزشکان قرار دارد و ما هم امیدواریم هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل برسد.

سروی در پاسخ به این سؤال که شنیده شده علیزاده شانس حضور در مسابقات جهانی انگلیس را از دست داده است، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟، گفت: هنوز این موضوع قطعی نیست. علیزاده تا ۲۸ آذرماه فرصت دارد که به تیم ملی ملحق شود ما قبل از ۲۸ آذرماه یک مسابقه آزاد ورود به اردوی تیم ملی را خواهیم داشت اگر پزشک مربوطه و فیزیوتراپ به علیزاده اجازه دهند او می‌تواند به تیم ملی راه پیدا کند. اگر آنها صلاح ندانند او شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست خواهد داد. در واقع پزشکان تا قبل از ۲۸ آذرماه تکلیف کیمیا علیزاده را روشن خواهند کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان 60 و 67 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن 82 کیلوگرم به جهت حضور در رقابت های اوزان غیر المپیکی در وزن 82 کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

60 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می شوند.

67 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می شوند.

82 کیلوگرم: 1- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال های اخیر در وزن 77 کیلوگرم و 2- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن 82 کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت های جام تختی به رقابت های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟