Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@11:44:03 GMT

معاون اول رییس جمهوری وارد بندرعباس شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۸۸۰

معاون اول رییس جمهوری وارد بندرعباس شد

بندرعباس- ایرنا- اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری بعد از ظهر دوشنبه به منظور بازدید و افتتاح چند طرح و پروژه مهم صنعتی، اقتصادی و عمرانی از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس وارد استان هرمزگان شد.

به گزارش ایرنا، در این سفر دو روزه وزیران نیرو، جهادکشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و رییس بنیاد مستعضفان انقلاب اسلامی معاون اول رییس جمهوری را همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانگیری در بدو ورود به هرمزگان در فرودگاه بندرعباس مورد استقبال استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و محلی قرار گرفت.
وی پس از ورود به فرودگاه بندرعباس در سفر 2 روزه خود، عازم منطقه محروم کوشا احمدی در شهرستان حاجی آباد شد و قرار ضمن دیدار عمومی با مردم این منطقه، یکهزار و 200 طرح اشتغالزایی شهری و روستایی در سراسر کشور را به طور همزمان در این شهرستان افتتاح کند.
حضور در جلسه شورای اداری استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با حضور کارآفرینان شهری و روستایی این استان و همچنین بررسی مشکلات و مسائل فراروی کارآفرینان استان و اتخاذ تصمیم های لازم در این زمینه از برنامه های روز نخست سفر جهانگیری به استان هرمزگان است.
معاون اول رییس جمهوری همچنین در دومین روز از سفر خود، ضمن افتتاح چند پروژه مهم در منطقه ویژه اقتصادی هرمزگان، پروژه آب شیرین کن 100 هزار متر مکعبی هرمزگان را مورد بهره برداری قرار خواهد داد.
بازدید از بندر شهید رجایی و گمرک استان، مجتمع کشتی سازی و تاسیسات آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی، بازدید از خط انتقال آب از خلیج فارس به صنایع استان هرمزگان، کرمان و یزد، بازدید از مناطق شمالی هرمزگان، و افتتاح نیروگاه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر جهانگیری خواهد بود.
7195/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دولت معاون اول رييس جمهوري هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد استقبال از بهار در شهر بندرعباس افتتاح شد

شهردار بندرعباس از افتتاح ستاد استقبال از بهار در ورودی شرق شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، مهدی نوبانی در مراسم افتتاح ستاد استقبال از بهار در ورودی شرق شهر بندرعباس اظهار کرد: نیروی انتظامی، پلیس راهور، بهداشت، میراث فرهنگی، اورژانس، هلال احمر، اعضای شورای شهر بندرعباس، خدمات شهری شهرداری منطقه یک و تمام همراهان و دست‌اندرکاران زحمات زیادی در حوزه خدمات شهری متقبل می‌شوند.

وی افزود: غرفه‌هایی از سوی شهرداری بندرعباس جهت راهنمایی به گردشگران و مسافران تدارک دیده شده است.

به گفته شهردار بندرعباس جهت راهنمایی گردشگران و مسافران برای اقامت در هتل‌ها و جستجوی رستوران‌ها و مکان‌های دیدنی و گردشگری بروشورهایی فراهم شده است.

نوبانی خاطرنشان کرد: ۹ پارک در شهر بندرعباس با امکانات سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و مکان‌هایی جهت اسکان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است.

این مسئول درخواست کرد: مسافران و گردشگران در حفظ، نگهداری و نظافت شهر بندرعباس کوشا باشند، زیرا برای آماده‌سازی تمام این امکانات هزینه شده و نیروی انسانی زیادی را درگیر کرده است و این پارک‌ها جهت استفاده شهروندان بندرعباس در طول یک‌سال است.

کد خبر 737180

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی در تعطیلات نوروزی
  • شمار دستگاه های دیالیز جدید و پیشرفته در بندرعباس به ۱۶ رسید
  • ۱۱ دستگاه دیالیز با اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی تامین شد
  • افزوده شدن ۱۱ دستگاه دیالیز مجتمع درمانی پیامبر اعظم بندرعباس
  • راه‌اندازی ۱۶ دستگاه دیالیز جدید در بندرعباس
  • ستاد استقبال از بهار در بندرعباس افتتاح شد
  • ستاد استقبال از بهار در شهر بندرعباس افتتاح شد
  • عرضه مستقیم ماهی تنظیم بازار در بندرعباس
  • عرضه مستقیم ماهی در بازار صادقیه بندرعباس
  • توقیف ۴۰ خودروی شوتی در هرمزگان