Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – تارنمای شبکه خبری سی ان ان گزارش داد که دو راهبه 'مقدارقابل توجهی'نزدیک به 500هزار دلار از بودجه مالی یک مدرسه کاتولیک در جنوب کالیفرنیا را اختلاس کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این تارنما افزود: طبق نامه مایکل مایرز کشیش کلیسای کاتولیک سنت جیمز، بررسی های داخلی نشان می دهد که طی چندین سال، دو راهبه با نامهای«مارگارت کرویپر»و«لانا چنگ» از بودجه کنار گذاشته شده برای مدرسه کاتولیک سنت جیمز استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر این گزارش، مارگارت پس از 28 سال در ماه ژوئن (خرداد- تیر) سال جاری از مدرسه کلیسا مختص دانش آموزان منطقه تورانس و ردوندو در ایالت کالیفرنیا بازنشسته شد و لانا هم یک معلم رتبه هشت بود که پس از 20 سال بازنشست شد.
با انجام حسابرسی های معمول پس از بازنشستگی آنها مشخص شد که تعدادی چک به حساب های مخفی متفاوت واریز شده اند. تخمین زده می شود که این مقدار حدود 500 هزار دلار باشد، اما بررسی ها برای تعیین مبلغ کل ادامه دارد.
مایرز گفت که کلیسا تصمیم گرفت تقاضای اتهامات جنایی علیه این راهبه ها نداشته باشد و در عوض آنها قصد دارند تا به شکل داخلی با انجام تحقیقات، پرداخت غرامت و مجازات برای این راهبه ها به وضعیت رسیدگی کنند.
آمریکا علاوه برسوء استفاده های مالی در کلیساها، درگیر فساد اخلاقی نیز در میان کشیش هابوده است. دیوان عالی پنسیلوانیای آمریکا در مرداد ماه فهرستی از 300 کشیش کلیسای کاتولیک را منتشر کرد که متهم به آزار جنسی بیش از هزار کودک طی هفت دهه گذشته شده‌ بودند. رهبران کلیسا متهم به تلاش نظام‌مند برای پوشاندن این رسوایی طی سالیان گذشته هستند.
اروپام**3234**1590

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كليسا آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۳۰۰ همت کسری دارد/ واردات ۲ میلیارد دلار بنزین در ۱۴۰۲

آفتاب‌‌نیوز :

حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به میانگین مصرف بنزین در چهارساله گذشته گفت: ما در طول ۴ سال به طور متوسط ۸۴ میلیون لیتر بنزین مصرف می‌کردیم که هم اکنون به ۱۲۰ میلیون لیتر رسیده است. این موضوع باعث شده است که در سال قبل با توجه به عدم تولید این میزان بنزین ۲ میلیارد دلار بنزین وارد کنیم. این در حالی است که برای سال ۱۴۰۱ حدود ۹ میلیارد دلار صادرات بنزین پیشبینی شده بود.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳، بنزین همان ۱۵۰۰ تومان است و این در حالی است که در سال ۹۸ با همین بنزین ۱۵۰۰ تومان به هر عضو کمیته امداد ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شد، اما امسال با همان بنزین ۱۵۰۰ تومانی به هر عضو کمیته امداد حدود ۹۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کنیم. در سال ۹۸ حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان یارانه نان میدادیم و این در حالی است که امسال حدود ۱۸۰ هزار میلیارد تومان یارانه نان (حدود ۹ برابر) می‌دهیم.

پیش بینی کسری ۳۰۰ همتی در بودجه سال ۱۴۰۳

حاجی بابایی گفت: از طرفی سال ۹۸ از این محل به مردم حدود ۴۵ هزار تومان یارانه می‌دادیم در حالیکه امسال حدود ۴۰۰ هزار تومان یارانه پرداختی می‌کنیم که حدود ۹ تا ۱۰ برابر است. 

وی ادامه داد: مشخص است که در چنین شرایطی و با زیاد شدن این فاصله ها، تورم داریم؛ بنابراین با این شرایط احتمالا در سال جاری حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان کسری پیش خواهیم داشت. این ۳۰۰ همت نیز یا باید از بانک تامین شود و یا با استفاده از اوراق جبران شود که هر دو مضررات خود را خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • چرا قیمت دلار محکوم به سقوط است‌؟
  • تخفیف ۲میلیاردی یک خودروی آمریکایی
  • لحظات حمله با چاقو به یک کشیش در کلیسا
  • فیلم (+۱۶) حمله به یک کشیش با چاقو در سیدنی
  • نمایش نقاشی‌های نجات‌یافته از آتش «نوتردام»‌
  • بودجه ۳۰۰ همت کسری دارد؛ واردات ۲ میلیارد دلار بنزین در ۱۴۰۲
  • بودجه ۳۰۰ همت کسری دارد/ واردات ۲ میلیارد دلار بنزین در ۱۴۰۲
  • بودجه ۳۰۰ همت کسری دارد/ واردات ۲ میلیارد دلار بنزین در سال۱۴۰۲
  • بودجه ۳۰۰ همت کسری دارد/ واردات ۲ میلیارد دلار بنزین در۱۴۰۲
  • فیلم/ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بودجه ۳۰۰ همت کسری دارد