Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح فعالیت‌های انجام شده در راستای تحقق فرامین اقتصاد مقاومتی گفت: برق مورد نیاز این شرکت از طریق پنل‌ خورشیدی تامین می‌شود. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فیض‌اله پاسره ظهر امروز در بازدید کارشناسان اقتصاد مقاومتی سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد از شرکت آب و فاضلاب روستایی، اظهار داشت: کوچک سازی، برون سپاری و استفاده از تکنولوژی‌های جدید گوشه ای از عملکرد این شرکت برای کاهش هزینه‌ها و تحقق فرامین اقتصاد مقاومتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در زمینه نصب و راه اندازی پنل‌های خورشیدی با قابلیت ذخیره سازی برق، اولین دستگاه دولتی در استان و دومین در میان شرکت های آب و برق کشور بودیم.

پاسره ابراز کرد: این پنل خورشیدی متشکل از 34 پنل 320 ولتی است که روزانه در اوج مصرف 6 ساعت بازدهی مفید دارد و قابلیت ذخیره سازی 120 کیلوولت ساعت برق را دارد و در شب و روزهای ابری که خورشید نیست، از این ذخیره استفاده می‌کند و در نهایت اگر ذخیره به پایان برسد به برق شهر متصل می‌شود.

وی ابراز کرد: اکترولیز نمک طعام را نیز برای اولین بار در استان عملیاتی کردیم، در این روش گند زدایی آب به جای استفاده مستقیم از کلر به وسیله نمک و در خود آب صورت می‌گیرد، این روش هم کم خطر تر و هم با هزینه بسیار کمتری صورت می‌گیرد.

طرح‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه برنامه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر استهمایش سالانه اقتصاد مقاومتی بهمن ماه برگزار می شود82 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان همدان در حال اجراست

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ادامه داد: 17 دستگاه الکترولیز نمک طعام برای گند زدایی آب در مجتمع‌های آبرسانی استان نصب شده و 6 دستگاه جدید نیز خریداری و در صف راه اندازی است.

پاسره بیان کرد: خرید و نصب 21 دستگاه کنتور هوشمند از دیگر اقدامات ما در چند سال اخیر بود که به میزان قابل توجهی هزینه‌ها و هدر روی آب را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

وی افزود: راه اندازی سامانه قرائت آنلاین، صدور آنی و پرداخت در محل قبوض، برون سپاری خدمات و آبرسانی سیار، خرید لوله و ماشین آلات به بخش خصوصی، راه اندازی سامانه برخط موقعیت تاسیسات آب (web GIS) و تعریف دقیق فرایندهای خرید و انجام پروژه‌های عمرانی تنها بخشی از برنامه‌های این شرکت برای پیشبرد بهتر امورات، کاهش هزینه‌ها و البته خدمات رسانی بهینه به روستائیان است.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باران برزه کار با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران هموفیلی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمار‌های تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید. برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد، ۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم. برزه کار با اشاره به آمار‌های بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شد. مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد. وی از هدفگذاری‌های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک‌های حمایتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • ژاپن برق خورشیدی را از فضا تامین می‌کند
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!