Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@15:34:00 GMT

شناسایی بزرگترین منابع نفت و گاز آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۹۴۲

شناسایی بزرگترین منابع نفت و گاز آمریکا

رکنا: ایالات متحده آمریکا که این روزها برای نخستین باردر 75 سال اخیر به صادرکننده نفت مبدل شده، از شناسایی بزرگترین منبع نفت و گاز این کشور تا به امروز خبر داده است.

به گزارش رکنا، وزارت کشور آمریکا می گوید این منبع بسیار بزرگ در Wolfcamp Shale واقع است و در نزدیکی چند منبع بزرگ نفتی در ایالات تگزاس و نیومکزیکو قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی های اولیه حاکی است می توان از این منابع 46.3 میلیارد بشکه نفت خام، 281 میلیارد فوت مکعب گاز طبیعی و 20 میلیارد بشکه گاز مایع طبیعی استخراج کرد. ارزش این منبع نفتی عظیم به تریلیون ها دلار می رسد.

کارشناسان معتقدند شناسایی این منابع بی سابقه پیامدهای سیاسی و اقتصادی گسترده ای به همراه خواهد داشت و حتی بر رفتار ایالات متحده در حوزه سیاست خارجی و در قبال کشورهای منطقه غرب آسیا تاثیر خاص خود را به همراه خواهد داشت.

البته هنوز بررسی های دقیقی لازم است تا مشخص شود آیا استخراج نفت و گاز موجود در این منابع از نظر اقتصادی و با توجه به متوسط قیمت نفت در بازارهای جهانی مقرون به صرفه است یا خیر.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

احمدرضا دالوند درگذشت جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت این سرباز فقیر نیازمند 10 میلیون تومان پول است تا به زندگی برگردد مبلغ عیدی کارگران سال 97 مشخص شد پیدا کردن جسد کودک 6 ماهه با اعتراف مادر هوس باز +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا پرده برداری از راز قتل مرد میلیارد تهرانی توسط سرهنگ قلابی+ عکس «شاه میمون» لقب جوانی که مثل آب خوردن از دیوار بالا می رود+عکس پیدا شدن قسمتی از بدن زن گمشده در رودخانه حاشیه شهر+ عکس 20 ساعت رفتار خشونت آمیز با زن ایرانی در فرودگاه تفلیس / ایران واکنش نشان داد قوی ترین کانگوروی بوکسور جهان جان باخت+ عکس جزییات سرقت از طلافروشی بلوار امامت توسط 2 جوان اسلحه به دست جزییات سرقت از طلافروشی بلوار امامت توسط 2 جوان اسلحه به دست

منبع: رکنا

کلیدواژه: سیاسی اقتصادی نفت نفت و گاز آمریکا شناسایی بزرگترین عکس مرد ساعت کودک زندگی قتل زن جوان تهران زن دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| جزییات آتش‌سوزی در شرق تهران

فیلم| جزییات آتش‌سوزی در شرق تهران

دیگر خبرها

  • فیلم| جزییات آتش‌سوزی در شرق تهران
  • بزرگترین حمله پهپادی تاریخ + فیلم
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • محمد سُرور صراف لبنانی کیست و چرا موساد او را کشت؟!
  • جزییات اقدام عجیب آمریکا برای حضور وزیر امور خارجه ایران در نیویورک
  • (تصاویر) درباره بزرگترین پهپاد جاسوسی نیروی دریایی آمریکا
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • ادعای آمریکا درباره چگونگی پاسخ به ایران
  • واشنگتن: با پاسخ دیپلماتیک به ایران از گسترش درگیری‌ها جلوگیری می‌کنیم