Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@10:24:38 GMT

راه‌اندازی اتاق اسباب‌بازی در مدارس از اول بهمن

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۹۴۵

راه‌اندازی اتاق اسباب‌بازی در مدارس از اول بهمن

رکنا: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی اتاق اسباب بازی در مدارس۱۰ استان به صورت آزمایشی از اول بهمن ماه خبر داد.

به گزارش رکنا، رضوان حکیم زاده به اعلام برنامه وزارت آموزش و پرورش برای راه اندازی اتاق اسباب بازی در مدارس پرداخت و در این باره اظهار کرد: از ابتدای بهمن ماه این برنامه را در برخی از مدارس کشور به صورت پایلوت آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌روی دستورالعمل مدارس کار و سناریو‌هایی را طراحی کردیم که به صورت هدفمند کدام موضوع درسی و مهارت‌ها از طریق بازی آموزش داده شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی اتاق اسباب بازی، صرفا بازی و سرگرمی Hobby نیست گفت: هدف این است که از اسباب بازی به عنوان یک بستر مناسب برای آموزش و تربیت در دوران کودکی استفاده شود.

حکیم زاده در پاسخ به این پرسش که آیا از ساعات درسی دانش آموزان برای حضور در اتاق اسباب بازی حذف خواهد شد؟ اظهار کرد: ما قصد داریم همان مفاهیم درسی از طریق بازی آموزش داده می‌شود به عنوان مثال مفهومی در درس علوم از طریق بازی به بچه‌ها منتقل می‌شود که لزوماً به معنای حذف ساعت یک درس نیست بلکه آموزش به شیوه‌ای مبتنی بر بازی است.

وی درباره خرید تجهیزات و اسباب بازی برای مدارس پایلوت گفت: مدارسی که در طرح آزمایشی قرار می‌گیرند و تجهیزات و اسباب بازی نیاز دارند را سعی می‌کنیم به لحاظ امکانات تامین کنیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: هنوز تعداد دقیق مدارس پایلوت مشخص نشده است، ولی پیش‌دبستانی‌ها و مدارس سه پایه اول ابتدایی مشمول اجرای این طرح خواهند بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

احمدرضا دالوند درگذشت جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت این سرباز فقیر نیازمند 10 میلیون تومان پول است تا به زندگی برگردد مبلغ عیدی کارگران سال 97 مشخص شد پیدا کردن جسد کودک 6 ماهه با اعتراف مادر هوس باز +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا CNN افشا کرد : جلادها هنگام سلاخی خاشقجی موسیقی گوش می دادند ! جزییات سرقت از طلافروشی بلوار امامت توسط 2 جوان اسلحه به دست فاجعه در قلب تهران! / همه وحشت کردند! شکنجه پشت وانتی دو کودک توسط پدر و مادر بی رحم!+عکس 60 نفر در آتش سوزی سوپرمارکت سعادت آباد تهران گرفتار شدند ماجرای زندگی دردناک افسانه دختر مرد پولدار جوان هیرمندی همسایه‌ 53 ساله اش و 3 پسرش را به گلوله بست

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرگرمی Hobby اسباب بازی وزارت آموزش و پرورش بهمن ماه مدارس عکس مرد ساعت کودک زندگی قتل زن جوان تهران زن دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار البرز از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی استاندار البرز صبح جمعه با همراهی مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی البرز در قالب تعهد ساخت ۱۰۰ مدرسه در دور دوم سفر ریاست جمهور به این استان بازدید کرد.

شایان ذکر است بر اساس مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان البرز طی مشارکت دولت و خیرین نیک اندیش استان ۱۰۰ مدرسه ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان شد و استاندار البرز در سفر دوم هیأت دولت سیزدهم ساخت ۱۰۰ مدرسه دیگر را نیز متعهد شد.

بنیاد خیریه نصر نیز در این راستا ورود بسیار خوبی داشته و در دیدار و گفت وگو با استاندار البرز ساخت چندین کلاس درس را تقبل کرده و اکنون پروژه‌های این بنیاد خیریه در حال پیشرفت هستند.

کد خبر 6064658

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار البرز از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی
  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه های اسکان فرهنگیان استان
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • فرخ‌رو پارسا نخستین وزیر زن ایرانی در نوروز ۴۸: نخست‌وزیری خیلی هم خوب است و اگر بتوانم می‌شوم/ مدرسه‌ی چهارهزار نفره تاسیس می‌کنم
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان