Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@03:10:12 GMT

میدان جنگ در «دروازه» نقش جهان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۹۷۴

به گزارش پارس نیوز، پیش بینی می‌شد دیدار سپاهان و پرسپولیس با حواشی زیادی همراه باشد. همیشه همین‌طور بوده، این بار هم با توجه به شرایط دو تیم در جدول همین‌طور شد. از کری‌خوانی معمول پیش از بازی گرفته تا خط و نشان کشیدن‌ در فضای مجازی. قبل از بازی هم سنگ‌‌اندازی به اتوبوس پرسپولیس حاشیه‌ها را به اوج خود رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری زشت و ناپسند که جای هیچ‌گونه دفاعی ندارد و باید آن را تقبیح کرد و فقط این سؤال را پرسید که کسی که به سمت اتوبوس تیم حریف سنگ می‌اندازد، پیش خودش چه فکری می‌کند؟

برگزاری بازی در ورزشگاه تازه بازسازی شده نقش جهان اصفهان بر جذابیت بازی اضافه می‌کرد اما هیچ‌کس نمی‌دانست و پیش‌بینی نمی‌کرد که ورزشگاه قرار است به میدان جنگ تبدیل شود. مدت‌هاست که شاهد کاهش پرتاب نارنجک در ورزشگاه‌ها هستیم اما روز گذشته ورزشگاه نقش جهان پر شده بود از دود ناشی از پرتاب نارنجک. حال سؤال این است که این نارنجک‌ها چگونه وارد ورزشگاه شده‌اند؟ مگر تماشاگران پیش از ورود به ورزشگاه مورد بازرسی بدنی قرار نمی‌گیرند؟

اگر یکی از این نارنجک‌ها به یک نفر برخورد می‌کرد، چه اتفاقی رخ می‌داد؟ مگر یادمان رفته چند سال پیش، در همین اصفهان و در همین بازی سپاهان و پرسپولیس، پرتاب نارنجک، چشم سرباز احمدی را از او گرفت؟ مگر از یاد برده‌ایم که همین امسال در دیدار فینال جام حذفی چشم هوادار استقلال آسیب دید؟ مگر فوتبال چقدر ارزش دارد که پای سنگ و نارنجک را به میان می‌کشیم؟

اگر یک سنگ یا یک نارنجک باعث صدمه دیدن فردی شود چه کسی جوابگو خواهد بود؟ مگر ورزشگاه نقش جهان، دروازه بزرگ شهر است که کسی نمی‌تواند تماشاگران را کنترل کند؟ چه کسی مسئول این اتفاقات است و کم‌کاری در کدام بخش باعث شد ورزشگاه نقش جهان پر از دود ناشی از انفجار نارنجک شود؟ چه زمانی قرار است فوتبال ایران از این اتفاقات پاک شود؟

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جدول بازی پرسپولیس اتوبوس اصفهان جنگ جهان جام حذفی استقلال فوتبال فوتبال ایران پرسپولیس پارس دروازه سپاهان پارس نیوز نقش جهان میدان جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد.

 پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اصفهان، اقلیم معناست
  • خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید
  • حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره | مزیت ویژه‌ای که سریلانکا برای ایران دارد
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد