Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ابراهيم کاردگر نايب رئيس هيأت مديره و مديرعامل بيمه دانا با صدور حکمي فرشيد جوان را به سمت سرپرست معاونت مالي و اقتصادي اين شرکت منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، جوان که داراي مدرک کارشناسي حسابداري است، پيش از اين در سمت‌هايي همچون حسابرس، کارشناس مالي، رئيس حسابداري، مدير امور مالي، مشاور مديرعامل و مدير دفتر سرمايه‌گذاري و بررسي‌هاي اقتصادي فعاليت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: نام شهیدان، پیام و مفاهیم ایثار و شهادت از موضوعات مهمی است که باید به نسل جوان منتقل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ،حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو گفت: روستای فردو به دلیل اینکه شهدای بسیاری تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده، جزو افتخارات استان قم محسوب می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود همواره تاکید کرده‌اند که فرهنگ شهادت باید به زیباترین زبان برای مردم تبیین شود.

 سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: این روزها که دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی است؛ این امر ضرورت دارد تا نسل جدید با مفاهیم شهادت و ایثار بیشتر‌ آشنا شوند.

وی تصریح کرد: نام شهیدان، پیام و مفاهیم ایثار و شهادت از موضوعات مهمی است که باید به نسل جوان منتقل شود.

حسینی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و ایشان بر این امر اهتمام جدی دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند