Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@09:44:01 GMT

مشاجره لفظی در بجنورد منجر به قتل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۰۵۱

مشاجره لفظی در بجنورد منجر به قتل شد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سرهنگ مسعود رستگار،رئیس بخش جنائی پلیس آگاهی استان امروز19آذرماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی تماس تلفنی مبنی بر کشف جسد در حاشیه یکی از روستاهای بجنورد، ماموران آگاهی و نیروهای آتش نشانی و پزشکی قانونی در محل حضور یافتند.
وی افزود: بخشی از جنازه این مرد که توسط دوستش کشته و دفن شده بود، توسط حیوانات وحشی بیرون کشیده شده بود که در این راستا مساله توسط ماموران از زوایای گوناگون مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رستگار گفت: مشخصات این جسد با مرد 55 ساله ای که چهار روز قبل گم شده بود، مطابقت داشت که به همین منظور دو نفر به عنوان مظنون دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مظنونان بعد از مواجهه با مستندات و ادله به قتل این فرد اعتراف کرد، افزود: که چند روز پیش به همراه مقتول برای تفریح به بیرون شهررفته بود که به دلیل مشاجره لفظی با وی، او را با تبر به قتل رسانده است.
رئیس بخش جنایی پلیس آگاهی استان گفت: قاتل بعد از انجام تحقیقات و تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد

سرهنگ کرامت‌الله برومندی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدگی ۲ پسر در رودخانه‌ای حوالی روستای کورش‌آباد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد ۲ پسر ۱۸ و ۲۵ ساله در حال عبور از رودخانه بوده‌اند که به علت جریان شدید آب غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی فراشبند به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخر‌های کشاورزی و سد‌ها حریم امنی برای شنا، تفریح و گذر نیست و نوجوانان می‌بایست به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • کشف دومین منزل دپوی زباله در بجنورد + فیلم
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در بجنورد برگزار شد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • فیلم| آب‌گرفتگی معابر بجنورد در پی بارش باران