Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا گرشاسبی به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان در باشگاه پرسپولیس حاضر نشد تا ایرج عرب پشت میز وی قرار گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عرب که از معاونین باشگاه پرسپولیس است، روز گذشته به همراه گرشاسبی در اصفهان حضور داشت تا نظاره‌گر دیدار سرخپوشان و سپاهان باشد. روز گذشته شایعات زیادی درباره جانشین گرشاسبی و آمدن عرب منتشر شده بود اما باشگاه پرسپولیس یا وزارت ورزش خبر رسمی منتشر نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که تکلیف مهدی تاج برای ادامه کار در فدراسیون فوتبال مشخص شده، هواداران پرسپولیس در هفته‌های حساس لیگ برتر در انتظار روشن شدن تکلیف مدیریت باشگاه هستند.
 

گرشاسبی روز گذشته در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده بود در انتظار پاسخ وزارت ورزش است تا تکلیفش در پرسپولیس مشخص شود.

 

امروز هم شایعاتی درباره حضور محمد نبی روی صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس منتشر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مدیر عامل پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپوليس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپوليس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپوليس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • هفت پله قرمز بورس
  • بدل آنچلوتی در تمرین پرسپولیس (عکس)
  • پرسپولیس و سپاهان باید عذرخواهی کنند
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • آرمین زارعی به دلیل فشارعصبی دربیمارستان بستری شد
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد