Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:26:25 GMT

سارق داخل خودرو به 25 فقره سرقت معترف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۰۷۲

سارق داخل خودرو به 25 فقره سرقت معترف شد

زنجان - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: سارق داخل خودرو در بازجویی های فنی تخصصی پلیس به 25 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ جعفر کردلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارق سابقه دار در مناطق مختلف شهر زنجان، دست به سرقت لوازم داخل خودروها می زد.
وی اظهار کرد: پلیس شهرستان زنجان با پی گیری های لازم، این سارق را شناسایی و دستگیر کرد که پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*** کشف هشت کیلوگرم تریاک
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان پس از رصد اطلاعاتی موفق به کشف و ضبط هشت کیلوگرم تریاک از یک باند خانوادگی مواد مخدر شد.
سرهنگ علی بابایی افزود: با کار فنی و تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان مشخص شد یک قاچاقچی سابقه‌دار و تحت تعقیب که اهل و ساکن یکی از استان های غربی کشور است قصد انتقال مواد مخدر به زنجان را دارد که بلافاصله موضوع به منظور شناسایی خودرو، کشف مواد و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: این خودرو در آزادراه زنجان - قزوین، از سوی پلیس شناسایی شد که در بازرسی از آن این میزان مواد مخدر به دست آمد و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

*** کشف بیش از 18 هزار نخ سیگار قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف و ضبط 18 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق از درون یک دستگاه خودروی سواری خبر داد.
سرهنگ علی تقیلو، ارزش این تعداد سیگار کشف شده را 100 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این محموله که از غرب کشور به مقصد استان های مرکزی حمل می شد در مسیر ارتباطی خدابنده - بیجار به دست ماموران انتظامی این شهرستان افتاد.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس دستگيري سارق و قاچاقچي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید امیر حسین موسوی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر انتقال مواد مخدر از استان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از این بود که خودرو حامل مقادیری تریاک از استان‌های شرقی به سمت تهران در حرکت است.

وی ضمن بیان اینکه پس از مشخص شدن زمان، مکان تحویل و نحوه انتقال هماهنگی‌های لازم به انجام رسید، افزود: با اقدامات هوشمندانه پلیس خودرو دنا شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ضمن بیان اینکه خودرو دنا در گردنه آهوان محور دامغان_سمنان توقیف شد، ابراز داشت: در بازرسی از خودرو چهار کیلو و ۷۷۳ گرم تریاک کشف شد.

موسوی ضمن بیان اینکه با کشف محموله راننده و سرنشین دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی ضمن بیان اینکه در این مأموریت یکی از مهره‌های توزیع مواد مخدر در کشور دستگیر شد، افزود: انهدام شبکه قاچاق مواد مخدر اقدام مهمی که پلیس برای پیشگیری از آسیب اجتماعی در رأس برنامه‌های خود دارد.

کد خبر 6087607

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد