Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برمبنای ارزیابی و بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی چند روز آینده پایداری هوا و سکون نسبی جو در استان مرکزی پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان مرکزی افزود: در همین رابطه طی روزهای آتی می باشد در استان مرکزی با توجه به سکون نسبی جو شرایط را برای وارونگی دمایی مهیا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی بیان کرد: این وضعیت افزایش غلظت آلاینده ها در هوای شهرهای استان مرکزی به ویژه مرکز استان را طی چند روز آینده به دنبال خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: امروز(دوشنبه ۱۹ آذرماه) وضعیت جوی اغلب نقاط استان مرکزی نیمه ابری است و برای دو روز آینده نیز پیش بینی هواشناسی استان استقرار وضعیت صاف تا کمی ابری همراه با آلودگی به ویژه در نقاط شهری خواهد بود.

وی اضافه کرد: طی دو روز آینده وضعیت دمایی استان مرکزی نیز در نقاط مختلف بین منفی یک درجه سانتی گراد تا ۱۲ درجه سانتی گراد متغیر خواهد بود.

کد خبر 4481209

منبع: مهر

کلیدواژه: آلودگی هوا رضا مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده

به گزارش خبرآنلاین؛براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت:همچنین برای امروز و فردا در ارتفاعات شرقی استان در بعضی ساعتها افزایش ابر و افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است از روز یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.


آسمان تهران فردا شنبه (۸ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و در روز یک شنبه (۹ اردیبهشت ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


طی فردا و پس فردا ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۲ و ۴ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران و ورامین و پیشوا با بیشینه دمای ۲۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران خواهد بود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899801

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟