Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ از هواداران لیورپول خواست روز چهارشنبه که او و تیمش در آنفیلد به مصاف ناپولی می‌روند جو بسیار پرشوری در ورزشگاه بوجود بیاورند و تیم‌شان را با تمام قدرت حمایت کنند.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، لیورپول روز چهارشنبه در ادامه‌ی رقابتهای چمپیونزلیگ در حالی در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد به مصاف ناپولی می‌رود که باید در این بازی به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به همین علت از هواداران این تیم خواست روز چهارشنبه در ورزشگاه آنفیلد جوی بسیار پرشور بوجود بیاورند و به تیم‌شان کمک کنند تا به خواسته‌ی خود که پیروزی مقابل حریف ایتالیایی است دست یابد.

لیورپول که فصل گذشته نایب‌قهرمان چمپیونزلیگ شده حالا با خطر سقوط از گروه C رقابتها روبرو است و برای اینکه شانس صعودش زنده بماند باید حتماً ناپولی را شکست دهد. جالب اینجا است که در دیدار دو تیم در ماه اکتبر، لیورپول با نتیجه‌ی 1-0 شکست خورده بود.

کلوپ در این باره گفت:" ما یک بار دیگر از هواداران می‌خواهیم که به ما کمک کنند و نشان دهند آنفیلدی بودن به چه معنا است. اگر روز چهارشنبه هواداران ما تمام مدت در حال تشویق و تکاپو باشند عالی می‌شود. این بازی برای ما بازی بزرگی است و همه این را می‌دانند. من می‌دانم که هواداران ما از همین الان در حال گرم کردن خودشان هستند".

کلوپ در ادامه‌ی صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما می‌دانیم که در آنفیلد فضا می‌تواند چقدر فوق‌العاده باشد و امیدواریم روز چهارشنبه با چنین جوی مواجه بشویم. ما برای اینکه بتوانیم به مراحل حذفی این تورنمنت صعود کنیم هر کاری در توان‌مان بود انجام دادیم و می‌دانیم اگر یک سری نتایج بدست بیاید هنوز شانس صعود داریم. ولی با اینحال شکی نیست که این دوره‌ی چمپیونزلیگ برای ما خوب طی نشده است".

اگر پاری سن ژرمن، ستاره‌ی سرخ بلگراد را شکست دهد لیورپول برای صعود به پیروزی 1-0 مقابل ناپولی یا پیروزی با اختلاف دو گل یا بیشتر نیاز دارد.

منبع: ورزش3

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیورپول ناپولی یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس/ کلوپ از رقابت بر سر قهرمانی کنار کشید+ فیلم

در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس و از هفته سی و سوم، عصر امروز دو دیدار برگزار شد که در بازی مهمتر، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان کریستال پالاس بود که با یک گل شکست خورد.

ابرچی ازه تک گل عقاب‌ها را در این بازی به ثمر رساند. شاگردان کلوپ در این مسابقه فرصت‌های گلزنی زیادی را با بی دقتی از دست دادند تا کارشان برای قهرمانی در لیگ جزیره خیلی سخت شود.

لیورپول با این شکست ۷۱ امتیازی ماند و در رتبه سوم جدول قرار دارد.  پالاس هم به رتبه چهاردهم صعود کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در مسابقه همزمان، وست هم با دو گل از مهمانش فولام شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است
  • سکوت مرگبار در آنفیلد؛ تکرار تاریخ پس از ۱۰ سال
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!‏
  • آنفیلد غرق در ناامیدی/ جام از دست کلوپ سر خورد
  • اولین شکست خانگی در لیگ برتر انگلیس پس از 28 بازی
  • لیورپول 0-1 پالاس: لغزش باورنکردنی به سود پپ و آرتتا
  • لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس/ کلوپ از رقابت بر سر قهرمانی کنار کشید+ فیلم