Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - مديرکل دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري زنجان گفت: مباحث مختلفي از سوي مردم در تماس با سامانه سامد(تلفن 111) مطرح شد که بيشترين آنها مربوط به سهام عدالت، بيمه تکميلي و ماليات است که راهنمايي‌هاي لازم انجام و به دستگاه‌هاي مربوطه ارجاع شدند.

به گزارش ايرنا، محمدرضا آبي‌پور روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا افزود: سامانه تلفني سامد بهترين روش برقراري ارتباط با مديران است، زيرا هماهنگي براي ديدار حضوري با مديران و طرح مسائل و مشکلات زمان‌بر بوده ولي مردم در اين روش تنها با يک تماس مشکل خود را طرح و پاسخ دريافت مي‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطرنشان کرد: تماس‌گيرندگان به شرکت تعاوني سهام عدالت شهرستان مربوطه راهنمايي شدند که در صورت حل نشدن مشکل مي‌توانند از طريق مراجعه به فرمانداري پيگيري کنند.
آبي‌پور در خصوص زمان و مقدار پرداخت سود سهام عدالت نيز گفت: سهامداران مي‌توانند اين موضوع را از طريق اداره کل امور اقتصادي و دارايي پرس‌ و جو کنند.
اين مسئول اظهار داشت: در خصوص مشکلات مالياتي نيز موديان توجيه شدند که در صورت داشتن طلب از دستگاه‌هاي دولتي مي‌توانند طبق قانون به تهاتر اقدام کنند.
وي ادامه داد: در خصوص بيمه تکميلي نيز اختلاف نظر و سليقه بين برخي دستگاه‌ها و شرکت‌هاي بيمه‌اي پيش آمده که در حال رايزني جهت رفع مشکل هستيم.
آبي‌ پور اضافه کرد: برخي تماس‌ها نيز خارج از حوزه اقتصادي بود که راهنمايي لازم به مخاطبان ارائه شد تا از طريق مراجع مربوطه پيگيري کنند.
مديرکل دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري زنجان در خصوص مشکلات مربوط به شرکت روغن نباتي جهان نيز به خبرنگار ايرنا گفت: تفاهم‌نامه‌اي بين استانداري، برخي دستگاه‌هاي اجرايي و شرکت منعقد و مقرر شده تا دستگاه‌هاي مربوطه با ارائه خدمات و کمک‌هاي لازم شرکت را در تامين مواد اوليه ياري کنند.
وي افزود: شرکت نيز متعهد شده تا مواد اوليه مورد نياز را تامين کرده و کارگران با مراجعه به شرکت مشغول به کار شوند.
آبي‌پور تصريح کرد: طبق اين تفاهم، مقرر شده تا معوقات کارگران نيز تا پايان سال جاري پرداخت شود.
شماره تلفن 111 (سامد) خط ارتباط مردم با دولت است که روزهاي دوشنبه هر هفته تعدادي از مديران دستگاه‌هاي ستادي و اجرايي استان زنجان طبق اطلاع ‌رساني قبلي با حضور در اين مرکز به سوالات مخاطبان پاسخ مي‌دهند.
9565/8068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی توسط دستگاه‌های مربوطه نظارت می‌شود.
علی دهقانی افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری نفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.
وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: همه این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.
دهقانی گفت: دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده می‌کنند بر هزینه کرد این اعتبارات نظارت دارند.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟