Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی برابر‌تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۱ روز دوشنبه (۱۹ آذر) شروع شد.

حدود ۲۰۰ هوادار که این تیم را در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ یاری کرده بودند برای گرفتن مدارک و همچنین عکس سلفی به ورزشگاه شهید کاظمی آمده و در لحظات ابتدایی تمرین با آن‌ها عکس گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس حدود ۳۰ دقیقه، اما تمرین تیم فوتبال سرخ پوشان با نام دوی بازیکنانی که دیروز در ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس بودند شروع شد. از بین بازیکنان ترکیب اصلی دیدار برابر فولاد مبارکه سپاهان، اما سید جلال حسینی، سیامک نعمتی و شجاع خلیل زاده و کمال کامیابی نیا به زمین نیامدند و به ماندن در سالن وزنه بسنده کردند.

دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس، اما زیر نظر مربی دروازه بان‌های تیم، ایگور پانادیچ به تمرین اختصاصی پرداختند. همچنین در طول تمرین بازیکنانی که نیمکت نشین دیدار سرخ پوشان برابر سپاهان بودند، همراه با کریم باقری تمرینات کششی، دربیل زنی و همچنین کنترل توپ را انجام دادند. نکته جالب در طول تمرین، اما آمادگی بالای کریم باقری، مربی تیم پرسپولیس و اسطوره سابق این تیم است که پا به پای بازیکنان تمرینات را انجام داده و در بیشتر اوقات نیز عملکرد بهتری نسبت به بازیکنان این تیم داشته است.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در طول زمان برگزاری نوبت تمرینی به تشویق بازیکنان و ستاره‌های این تیم پرداختند و همچنین علیه حریف دیرینه خود، تیم فوتبال استقلال تهران شعار دادند.

بیشتر بخوانید:

باز هم به پرسپولیس حمله شد! گرشاسبی: پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد و نباید این باشگاه آسیب ببیند عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌شود؟ بی ثباتی قرمز‌ها در زمین مشهود است/بازیچه‌های سرخابی و مسئولان بی خیال! ضربه‌ای که کی روش به سید جلال زد انصاری از بیمارستان مرخص می شود

انتهای پیام /

گزارش تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی با کاپیتان، عامل هجوم به تمرین استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد که تمرین امروز آبی‌پوشان با حضور هواداران برگزار خواهد شد و به همین دلیل تعداد زیادی از طرفداران این تیم خود را به کمپ مرحوم ناصر حجازی رساندند تا نظاره‌گر تمرین بازیکنان مورد علاقه خود باشند.

اما در دقایق پایانی تمرین، اتفاق جالب و در عین حال عجیبی رخ داد. جایی که تعداد زیادی از نوجوانان علاقه‌مند به استقلال، به‌صورت همزمان وارد زمین چمن کمپ مرحوم حجازی شده و همگی به سمت سیدحسین حسینی هجوم بردند تا بتوانند با کاپیتان تیمشان عکس یادگاری بگیرند.

حسینی که پس از اتفاقات رخ داده در پایان بازی با آلومینیوم، نتوانست تیمش را در دیدار با تراکتور همراهی کند، امروز در کمپ حجازی به‌شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت و در پایان تمرین نیز، تعداد زیادی از نوجوانان استقلالی، کاپیتان محبوبشان را دوره کردند.

سیدحسین نیز برای دقایقی در چمن کمپ مرحوم حجازی ماند تا بتواند با علاقه‌مندان به این تیم و هوادارانش عکس یادگاری بگیرد و در نهایت نیز راهی رختکن شد.

دیگر خبرها

  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • سلفی با کاپیتان، عامل هجوم به تمرین استقلال
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان