Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ استاندار در نشست هماهنگی اجلاس نماز با اشاره به اینکه برخی از مدیران میگویند این اجلاس باید یک هفته با تاخیر برگزار شود، گفت: پیش از این اعلام کردیم که اجلاس نماز هفته آینده برگزار خواهد شد و نمی‌شود که به صورت ضرب‌الاجل دوباره به مردم اعلام کنیم که این اجلاسیه به هفته بعد موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی به ضرورت برنامه ریزی جدی برای برگزاری همایش‌ها و اجلاس‌ها افزود:برنامه ریزی اجلاس نماز باید قوی‌تر از این باشد و باید از ماه‌ها پیش برای این موضوع برنامه ریزی می‌شد و این گونه نباشد که به صورت ضربتی دنبال برگزاری اجلاس نماز باشیم. وی گفت:اگر هدف این است که یک کاری انجام داده باشید وبگوئید اجلاسیه برگزار شد، دانش آموزان هم به این اجلاسیه بیایند،مدیران نیز باشند و آقای ملک حسینی نیز بگوید نماز خوب است و صرفاً یک کار صوری انجام بگیرد این موضوع هیچ تأثیری در ترویج فرهنگ نماز ندارد و بهتر است انجام نشود. احمدی با اشاره به اینکه اگر کسی بگوید از جیب خودم برای این موضوع هزینه میکنم، اینطوری نسیت، گفت:شرکت مخابرات برای یک پیامک بهانه می‌آورد و می‌گوید که ارسال پیامک با بخش خصوصی است و باید از جیب خودمان هزینه کنیم، این شرکت‌های خصوصی و یا اپراتور‌ها که میلیون‌ها تومان از شرکت مخابرات سود می‌کنند یک پیامک برای نماز چقدر هزینه برای آن‌ها دارد و چه اشکال دارد که یک پیامک ارسال کنند. استاندار افزود:اینکه این مشکلات وجود دارد و برخی از مدیران به دنبال تاخیر در برگزاری هستند و مسئول مرتبط نیز در شرایط نزدیک بودن به اجلاس برای ماموریت به خارج از استان میرود، نشان دهنده این است که این کار با تردید و شبهه دارد پیش می‌رود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد انتقاد استاندار اجلاس نماز برنامه ریزی شرکت مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر