Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@09:48:14 GMT

فراخوان طرح تاسیس موزه ورزش اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۳۱۹

فراخوان طرح تاسیس موزه ورزش اردبیل

به گزارش ایکنا از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، صبح امروز، ۱۹ آذرماه در جمع خبرنگاران ضمن اعلام انتشار فراخوان طرح تاسیس موزه ورزش اردبیل با هدف حفظ میراث با ارزش ورزشکاران برجسته استان گفت: این موزه شامل معرفی ورزشکاران برجسته استان که در بازی‌های المپیک، پارا المپیک، مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی برای کشور افتخار آفرین هستند و حتی تالار‌هایی برای ورزشکاران برجسته استان که در سطح بین المللی مطرح هستند، پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقاخانی بیان کرد: فروش البسه، امضا و تصاویر و عکس و پوستر‌های ورزشکاران همراه با هدایایی ارزشمند از دیگر کار‌های برجسته در این موزه خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه نصب تندیس ورزشکاران برجسته استان از دیگر اقدام‌های این موزه خواهد بود، افزود: در زمینه مکان یابی آن پیشنهاد‌های مختلفی وجود دارد که پس از ارزیابی‌های اولیه در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.
آقاخانی تصریح کرد: طراحان و علاقمندان برای مشارکت در این طرح می‌توانند آثار خود را به آدرس ایمیل ardebilsport۹۷@gmail.com و یا در قالب سی دی به واحد روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ارسال کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان، یادآور شد: فراهم آوردن مکانی برای بازدید میراث با ارزش ورزشی استان، معرفی و تکریم قهرمانان برجسته استان، و معرفی الگو‌های برتر ورزشی به نوجوانان و جوانان از دیگر اهداف این طرح است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی اردبیل موزه ورزش قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طی حکمی از سوی "علی جوادی" مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، حمید حسین پور به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب منصوب و از زحمات "جلائیان" در زمان تصدی تقدیر شد .

مراسم معارفه حسین پور و تودیع جلائیان با حضور روح الله طوسی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان و سادات حسینی رئیس حراست اداره کل و همکاران حوزه شمال غرب انجام شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896285

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • یادگارهای آیینی محوطه‌های باستانی اردبیل به نمایش گذاشته می‌شود
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است