Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ارشد دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید چشم‌اندازی واقعی از این وجود دارد که ترامپ در پایان کارش از سوی دادگستری آمریکا متهم، محکوم و نهایتا زندانی شود.

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، آدام شیف، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در سخنانی از «چشم‌انداز واقعی» متهم شدن و زندانی شدن دونالد ترامپ در پایان دوره ریاست جمهوری‌اش سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید: «این چشم‌انداز واقعی وجود دارد که وزارت دادگستری آمریکا، ترامپ را هنگام ترک منصب خود، به طور رسمی متهم کند. این احتمالا اولین باری خواهد بود که یک رئیس جمهوری با چشم‌انداز واقعی زندانی شدن مواجه می‌شود.»

آدام شیف در گفتگو با سی‌بی‌اس گفت: «ما در حال بررسی مسئله [فرمان‌های] عفو هستیم که رئیس جمهوری ممکن است به افراد اعطا می‌کند ... اما پرسش بزرگتر این است که آیا رئیس جمهوری بعدی [حاضر است] دونالد ترامپ را عفو کند.»

این عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا که در دور جدید فعالیت این مجلس احتمالا ریاست کمیته اطلاعاتی آن را برعهده خواهد گرفت، می‌گوید دو یادداشت مرتبط با وکیل شخصی پیشین ترامپ که روز جمعه در دسترس عموم قرار گرفتند، نشان می‌دهند که رئیس جمهوری مرتکب جرم شده است.

به گفته آدام شیف، در یکی از یادداشت‌ها آمده است که مایکل کوهن، وکیل شخصی پیشین ترامپ «در هماهنگی و براساس هدایت ترامپ - با رضایت او - ترتیب خرید حق انتشار داستان‌های دو زن از سوی نشریه نشنال‌اینکوایرر و ممانعت از انتشار آن را داد، و به این ترتیب از افشای ادعاهای آن‌ها جلوگیری کرده است.»

به گفته این عضو ارشد دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا؛ «اینکه وزارت دادگستری بگوید که رئیس جمهوری ایالات متحده نه تنها یک چارچوب تبلیغاتی غیرقانونی را هماهنگ کرده بلکه آن را هدایت کرده است، که تأثیری تغییردهنده [تأثیرگذار] بر انتخابات داشته است، واقعا نفس‌گیر است.»

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آدام شیف دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد

مایک جانسون، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تحت فشار قرار دادن دانشگاه‌های این کشور برای جلوگیری از ادامه اعتراضات حمایت از غزه شد.

به گزارش آکسیوس، این مقام آمریکایی می‌گوید راه‌های قانونی برای افزایش فشار بر مسئولان دانشگاه‌ها وجود دارد و به طور مثال حذف معافیت‌های مالیاتی و لغو روادید دانشجویی باید جزء گزینه‌های احتمالی قرار گیرد. 

جانسون مدعی شد دانشجویان خارجی که «با گروه‌هایی مثل حماس همدردی می‌کنند، حق ندارند در آمریکا باشند». 

گفتنی است، پس از تعلیق و دستگیری بیش از ۱۰۰ معترض حامی فلسطین در دانشگاه «کلمبیا» نیویورک، فعالیت‌های اعتراضی دانشجویان در سراسر آمریکا گسترش یافت. علیرغم مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات، تا کنون صد‌ها دانشجو توسط نیرو‌های پلیس دستگیر شده‌اند.

این دانشجویان خواستار شفافیت بودجه دانشگاه و عدم دریافت پول یا سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی هستند. آنها همچنین خواستار عفو دیگر دانشجویان یا اعضای هیئت علمی شده‌اند که به دلیل اعتراضات در ماه‌های اخیر، با جریمه، تعلیق یا اخراج مواجه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد