Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قباد مبشری روز دوشنبه در نشست با مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: هم اینک 40 هزار و 842 خانوار زیر پوشش این نهاد حمایتی بوده که 355 خانوار از این جمعیت به دلیل زندانی بودن سرپرست، تحت حمایت این نهاد قرار گرفته ‌اند.
مبشری بیان کرد: خدماتی مختلفی از جمله پرداخت مستمری، وام اشتغال، اجاره مسکن، کمک ‌هزینه ازدواج و کمک‌های فرهنگی به خانوارهای زندانیان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: خانوارهای زندانیان نیازمند تا زمان آزادی سرپرست از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با همکاری و تعامل این 2 نهاد خدمات مؤثرتری به‌خصوص در زمینه اشتغال به خانواده‌های زندانیان ارائه می شود.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نیاز است که خدمات لازم به زندانیان و خانواده‌های آنان ارائه شود تا خانواده‌ها دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند.
اسماعیل جمیاری افزود: کمک‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به خانواده زندانیان در این استان قابل‌تحسین است.
وی بیان کرد: انتظار می رود که به این خانواده های زندانیان به‌خصوص در زمینه کمک به تحصیلات فرزندان آنان توجه ویژه شود.
600 زندانی غیرعمد در استان کهگیلویه و بویراحمد منتظر کمک خیرین و افراد نیکوکار هستند.
32 هزار و 719 خانوار با جمعیتی افزون بر 78 هزار نفر مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند و به سه هزار و 600 خانوار با جمعیت 12 هزار و 600 نیز خدمات تک یا چند موردی در طول سال ارائه می‌شود.
9 درصد از جمعیت کل این استان زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند.
18 هزار سالمند بالای 60 سال و یک هزار و 200 بیمار صعب‌العلاج زیر پوشش کمیته امداد این استان هستند.
75 درصد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد روستایی، 23 درصد شهری و 2 درصد نیز عشایر است.
شهرستان بهمئی با 18 درصد و گچساران نیز با سه درصد به ترتیب بیشترین و کمترین افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص داده‌اند.
9868/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آسیب های اجتماعی اشتغال زندان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد