Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@04:21:32 GMT

توقف ممنوعیت پخش نماز از بلندگوهای مساجد اردن

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۳۸۱

توقف ممنوعیت پخش نماز از بلندگوهای مساجد اردن

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری عربی 21؛  دفتر نخست‌وزیری اردن اعلام کرد: عمر الرزاز، به محض اطلاع از تصمیم وزارت اوقاف این کشور مبنی بر ممنوعیت پخش نماز جمعه و خطبه‌های آن از بلندگوهای مساجد، با توجه به عدم اطلاع شورای وزیران نسبت به جزئیات این تصمیم، خواستار لغو فوری آن شد.

عبدالناصر ابوالبصل، وزیر اوقاف، امور اسلامی و مقدسات اردن با ابلاغ دستوری به مدیران اوقاف خواست کارمندان مساجد را ملزم کنند از بلندگوهای خارجی فقط برای پخش اذان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ارسال ابلاغیه‌ای به مدیران وزارت اوقاف، اقامه نماز در مساجد در یک زمان مشخص پس از اذان و پخش آن تنها از طریق بلندگوهای داخلی مسجد را خواستار شده بود.

همچنین، بر اساس این تصمیم پخش دروس و خطبه‌های نماز جمعه نیز از بلندگوهای تعبیه شده در گلدسته‌های مساجد ممنوع شد که ابلاغ این تصمیم از سوی وزیر اوقاف اردن، اعتراضات گسترده‌ای را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا بین الملل واکنش نخست وزیری ممنوعیت اذان بلندگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی در حمایت از پاسخ به رژیم صهیونیستی پس از نماز جمعه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمازگزاران نماز جمعه تهران (۳۱ فروردین)، بعد از اقامه نماز در حمایت از پاسخ پهپادی و موشکی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، راهپیمایی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی اردن از تلاش ایران برای توقف جنگ علیه غزه
  • سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کند
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • راهپیمایی در حمایت از پاسخ به رژیم صهیونیستی پس از نماز جمعه
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • اردن: اولین گام برای کاهش تنش، توقف تجاوز به غزه است
  • وزیرخارجه اردن: با نفوذ پهپادهای اسرائیلی هم مقابله خواهیم کرد!