Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:11:13 GMT

نمایشگاه ملی فناوریهای جدید آب در مشهد برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۳۹۲

نمایشگاه ملی فناوریهای جدید آب در مشهد برپا شد

مشهد- ایرنا- نمایشگاه ملی فناوریهای جدید در حوزه آب و مدیریت مصرف روز دوشنبه در چارچوب 'جشنواره ملی فناوریهای آب با موضوع آبهای نامتعادل' روز دوشنبه در دانشگاه فردوسی مشهد برپا شد.

رئیس دومین جشنواره ملی فناوریهای آب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یکی از برنامه های این جشنواره را به نمایش گذاشتن فناوریهای جدید در حوزه آب ذکر و بیان کرد: در همین چارچوب نمایشگاه در دو بخش مخترعان و شرکتهای فناور و سرمایه گذار به مدت دو روز فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر کامران داوری افزود: در بخش مخترعان نمایشگاه فناوریهای جدید آب 30 طرح اختراعی در این حوزه عرضه شده است. این اختراعات، توسط داوران بنیاد ملی نخبگان ارزیابی و طرحهای برگزیده به عنوان مخترع سطح 3 تحت حمایت این بنیاد قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: در بخش شرکتهای فناور و سرمایه گذار نیز 21 شرکت حضور دارند. شرکتهای فناور و دانش بنیان اختراعات و کارهای جدید خود را در حوزه آب نظیر ساخت دستگاههای تصفیه، کاهنده مصرف و موارد مشابه به نمایش گذاشته اند. شرکتهای سرمایه گذار نیز این طرحها را برای حمایت و ورود به حوزه فن بازار ارزیابی می کنند.
دومین جشنواره ملی فناوریهای آب با تمرکز بر موضوع آبهای نامتعارف، به همت دانشگاه فردوسی و معاونت فناوری نهاد ریاست جمهوری به مدت دو روز در مشهد ادامه دارد.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نمايشگاه دانشگاه فردوسي مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳ اثر تاریخی در فهرست آثار ملی

شهردار منطقه ۵ شهر تهران از ثبت سه اثر تاریخی این منطقه در فهرست آثار ملی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، داوود گودرزی با اشاره به برپایی 5 ایستگاه اطلاع رسانی ویژه گردشگران نوروزی و فعالیت 29 کانون گردشگری در منطقه 5، اعلام کرد: بیش از  4800 گردشگر در چند روز ابتدای نوروز مخاطب ایستگاههای اطلاع رسانی و استقبال این منطقه بوده اند.  

وی در ادامه بیان کرد: منطقه 5 با توجه به حضور پر برکت 13 امام زاده و  داشتن ظرفیت های تفریحی نظیر  مجموعه تفریحی باغ وحش و دریاچه ارم ،مراکز گردشگری طبیعی کن و فرحزاد هر ساله پذیرای گردشگران مذهبی و طبیعت گردان است.

گودرزی در ادامه از برگزاری چهار جشنواره شکوفه های گیلاس در اردیبهشت،جشنواره شاتوت در تابستان،جشنواره خرمالو در پاییز سال 1403 خبر داد و  گفت: از دیگر برنامه های در دست اقدام حوزه گردشگری این منطقه ، ثبت دوحسینیه سرآسیاب، نور و امامزاده شعیب (ع) در فهرست آثار ملی است. 

وی اظهار داشت: تعداد آثار ثبت شده گردشگری منطقه پنج در میراث فرهنگی تا سال گذشته 18 مورد بوده است که در اردیبهشت ماه به 21 ثبت در حوزه بناهای تاریخی و آداب و رسوم خواهد رسید.

شهردار منطقه 5 در پایان به انتشار کتابچه جاذبه های گردشگری دو زبانه (فارسی و انگلیسی)،انتشار فلش کارت های جاذبه های گردشگری منطقه 5،فیلم های گردشگری منطقه به دو زبان و ارائه نقشه های جاذبه های گردشگری منطقه،ثبت تمبر پل آجری و اجرای تورهای مجازی گردشگری اشاره کرد و اظهار کرد؛
در تلاشیم با همت همه همکاران و همراهی ستاد گردشگری شهرداری تهران با توجه به ظرفیت های مذهبی و تاریخی  موجود، حوزه های گردشگری منطقه پنج را  وسعت داده  و این منطقه به یک تفرجگاه بزرگ در تهران تبدیل شود‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد
  • برپایی بازراچه نوروزی صنایع دستی در اردستان
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • سفره افطار ۶کیلومتری در مشهد + فیلم
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • ثبت ۳ اثر تاریخی در فهرست آثار ملی