Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در یک مصاحبه خواندنی در خصوص شانس بیانکونری برای فتح لیگ قهرمانان، اهمیت دربی تورین و شایعات ازدواجش با جورجینا صحبت کرد.

طرفداری- کریستیانو رونالدو، فوق ستاره 33 ساله پرتغالی، در تابستان از رئال مادرید به یوونتوس پیوست و از حضور در این باشگاه تورینی بسیار راضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو در یک مصاحبه مفصل با گاتزتا دلو اسپورت، در خصوص مسائلی چون رضایت خود از حضور در یوونتوس و دعوت مسی برای آمدن به ایتالیا صحبت کرد:

از حضور در یوونتوس بسیار خوشحالم. تورین، شهری دلپذیر است و هواداران نیز بسیار عالی هستند. یوونتوس باشگاهی فوق العاده است و سازماندهی شگفت انگیزی دارد. در یوونتوس همه بازیکنان متواضع هستند و سخت کار می کنند. حس من تاکنون در یوونتوس، فراتر از مثبت بوده است. یوونتوس بهترین گروهی بوده است که تاکنون در آن بازی کرده ام و همه یک تیم هستیم. این طور نیست که در یوونتوس بازیکنی خود را نسبت به سایر بازیکنان، برتر بداند. همه ما در یک کشتی هستیم. تیم متواضع است و می خواهد در همه بازی ها برنده شود. اگر مانژوکیچ یا دیبالا نتوانند گل بزنند بازهم به تیم کمک می کنند و خوشحال هستند. این جا تفاوت را احساس می کنم. در مادرید هم البته بازیکنان متواضع بودند اما حس تواضع در این جا بیشتر است و در یوونتوس حس می کنید که یک خانواده هستید.

وی در ادامه در خصوص دلیل پیوستن به یوونتوس و شانس تیمش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان افزود:

به یوونتوس آمدم زیرا فکر کردم که این باشگاهی باثبات است. جو استادیوم نیز بر من تاثیر گذاشت. یوونتوس باشگاهی با تاریخی غنی است و در سال های اخیر توانسته هفت بار متوالی قهرمان سری آ شود و دو بار به فینال لیگ قهرمانان برسد. در مورد الگری، باید بگویم که او یک سرمربی حرفه ای، عالی و مردی بسیار بامزه است. یکی از خصوصیات خوب الگری، مستقیم حرف زدن او است و از کنایه استفاده نمی کند. او شما را همیشه با اسم کوچک صدا می زند. قهرمانی با یوونتوس در لیگ قهرمانان؟ فوتبال ورزشی انفرادی نیست. من از توانایی های خودم آگاهم اما فوتبال ورزشی تیمی است. من همیشه گفته ام که کسب لیگ قهرمانان اروپا یک وسواس نیست. ما در یوونتوس همه خواهان کسب لیگ قهرمانان هستیم اما باید گام به گام پیش برویم. به بازی برابر منچستریونایتد نگاه کنید، اگر این یک بازی در مرحله یک چهارم نهایی بود ما حذف می شدیم. برای قهرمانی، جزییات مهم است و به شانس هم نیاز دارید.

ستاره یوونتوس در خصوص اهمیت دربی ها در ایتالیا و انگیزه هایش برای ادامه فوتبال اظهار داشت:

از وقتی به یوونتوس آمدم، فهمیدم که نباید در دو بازی شکست بخوریم: بازی برابر تورینو و اینتر. دربی همیشه خاص است و باید در آن پیروز شویم. یک روز مسئول البسه به من گفت: " کریستیانو، حتما تورینو را ببرید وگرنه مادربزرگم دیوانه خواهد شد!" این جا بود که اهمیت دربی تورین را دریافتم. گاهی اوقات خانواده و دوستانم به من می گویند که "هی، می دانستی که تو کریستیانو رونالدو هستی؟ پس چرا در این سن بازهم سخت کار می کنی؟" اگر من فکر می کردم که پول، موفقیت و جام های زیادی کسب کرده ام تنبل می بودم و دیگر سخت کار نمی کردم. ترجیح می دهم تا این فکر را نکنم. گاهی اوقات خوب است که فراموش کنم من کریستیانو رونالدو هستم.

رونالدو درباره مسائل خانوادگی چون وضعیت پسرش، مرگ پدرش و شایعه ازدواجش با جورجینا رودریگز گفت: 

آیا کریستیانو جونیور می داند که پدرش یک ستاره است؟ بله می داند. کریستیانو جونیور نیز برای یوونتوس بازی می کند و جو و فشار باشگاه را دوست دارد. او به من می گوید که پدر، می توانم دو دوست ایتالیایی ام را به خانه بیاورم؟ به جونیور می گویم بله می توانی. او سپس می گوید که اگر آن ها را آوردم، تو نیز باید باشی زیرا آن ها می خواهند با تو عکس بگیرند.. سخت ترین لحظه من در زندگی، مرگ پدرم در سال 2005 بود اما می دانم که او در بهشت، خوشحال است و مرا تماشا می کند. لحظه سختی بود اما زندگی همین است و نمی توان در قبال مرگ کاری انجام داد. ازدواج با جورجینا؟ من هر هفته به کلیسا می روم چون فردی کاتولیک هستم و از خدا بابت نعماتی که به من داده تشکر می کنم و از او می خواهم تا خانواده و دوستانم را برایم حفظ کند.  تورین شهری مذهبی است و  کلیساهای زیادی در این شهر وجود دارد. یک روز که به کلیسا می رفتم، پاپاراتزی ها مرا شکار کردند و شایعات ازدواجم را مطرح کردند.

او در پایان در مورد توپ طلا و راز آمادگی اش صحبت کرد:

فکر می کنم که شایسته کسب توپ طلا بودم و همه کار در زمین انجام دادم. اعداد در این باره دروغ نمی گویند. با این حال، نبردن این جایزه پایان دنیا نیست. به تصمیم گرفته شده احترام می گذارم و به مودریچ تبریک می گویم. ناامیدی؟ بله اما زندگی جریان دارد و سخت کار می کنم تا در سال آینده به توپ طلا برسم.  راز روی فرم بودن بدنم؟ سعی می کنم تا غذای سالم بخورم. از خوردن شیرینی پرهیز می کنم و الکل نمی نوشم. سه عنصر مهم آمادگی بدن من خواب خوب، خوراک خوب و تمرین خوب است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خصومت شخصی دو اسطوره با رونالدو | لقب زشتی که بعد از ظهور کریس به فوق ستاره داده شد!

به گزارش همشهری آنلاین ریو فردیناند شش سال در منچستریونایتد در کنار رونالدو بازی کرد. تیری آنری از سال 1999 تا 2007 بازیکن آرسنال بود و سپس به بارسلونا و نیویورک ردبولز رفت. آنری در لیگ برتر بارها مقابل یونایتد و رونالدو بازی کرد و چندین مورد نیز به یادماندنی بود.

این دو رکورد بیشترین جایزه بهترین بازیکن فصل (هر کدام دو بار) و همچنین بیشترین گل از ضربه آزاد مستقیم توسط یک بازیکن خارجی با 12 گل را دارند.

در مورد رونالدوی برزیلی، فردیناند گفت: «مشکل اینجاست که این دو هم‌نام هستند. رونالدو نازاریو می‌گوید تو نام من را گرفته‌ای پس با تو مشکل دارم. چون او رونالدوی اصلی بود. سپس کریستیانو از راه رسید و همه از نازاریو با عنوان "رونالدو چاق" یاد کردند که بی‌احترامی است.»

در مورد اسطوره آرسنال: «در مورد تیری آنری نیز همینطور است. تیری به ندرت در مورد کریستیانو رونالدو خوب حرف می‌زند. کلیپی در ورزشگاه هایبوری دیدم که آنری به پشت سر رونالدو ضربه می‌زند یا چیزی شبیه به آن و کریستیانو هم او را هل می‌دهد. سپس کریستیانو گل برتری ما را به ثمر رساند. به نظر می‌رسد این دو داستان‌های خودشان را دارند که هنوز از ذهن تیری نرفته است.»

کد خبر 840835 برچسب‌ها ویژه ورزشی رونالدو کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو بعد بازی با اسلوونی (فیلم)
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • رونمایی از سفینه فضایی جدید کریستیانو رونالدو؛ فراری مدل دیتونا ‏SP3‏ / عکس
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!
  • رونالدو در اسلوونی: شماره 7 دوباره به‌تن کریستیانو
  • خصومت شخصی دو اسطوره با رونالدو | لقب زشتی که بعد از ظهور کریس به فوق ستاره داده شد!