Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- نمايشگاه ملي فناوريهاي جديد در حوزه آب و مديريت مصرف روز دوشنبه در چارچوب `جشنواره ملي فناوريهاي آب با موضوع آبهاي نامتعادل` روز دوشنبه در دانشگاه فردوسي مشهد برپا شد.

رئيس دومين جشنواره ملي فناوريهاي آب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا يکي از برنامه هاي اين جشنواره را به نمايش گذاشتن فناوريهاي جديد در حوزه آب ذکر و بيان کرد: در همين چارچوب نمايشگاه در دو بخش مخترعان و شرکتهاي فناور و سرمايه گذار به مدت دو روز فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر کامران داوري افزود: در بخش مخترعان نمايشگاه فناوريهاي جديد آب 30 طرح اختراعي در اين حوزه عرضه شده است. اين اختراعات، توسط داوران بنياد ملي نخبگان ارزيابي و طرحهاي برگزيده به عنوان مخترع سطح 3 تحت حمايت اين بنياد قرار خواهد گرفت.
وي ادامه داد: در بخش شرکتهاي فناور و سرمايه گذار نيز 21 شرکت حضور دارند. شرکتهاي فناور و دانش بنيان اختراعات و کارهاي جديد خود را در حوزه آب نظير ساخت دستگاههاي تصفيه، کاهنده مصرف و موارد مشابه به نمايش گذاشته اند. شرکتهاي سرمايه گذار نيز اين طرحها را براي حمايت و ورود به حوزه فن بازار ارزيابي مي کنند.
دومين جشنواره ملي فناوريهاي آب با تمرکز بر موضوع آبهاي نامتعارف، به همت دانشگاه فردوسي و معاونت فناوري نهاد رياست جمهوري به مدت دو روز در مشهد ادامه دارد.
7505/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،یاوری دبیر اولین دوره جشنواره قصص قرآنی گفت: دانش آموزان مدارس مفتاح و مدارس ناحیه‌های ۴ و ۶ آثار هنری خود را در قالب‌های گوناگون هنری به این جشنواره ارسال کرده بودند. 

او با اشاره به در یافت ۶۳۵ اثر، افزود: آثار دریافت شده در بخش‌های نماهنگ، نقالی، نمایش نامه نویسی، سرود، پادکست، نقاشی و نماهنگ بود که ۳۷ اثر برگزیده، ۲۷ اثر شایسته تقدیر و هفت اثر گروهی برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر