Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@06:16:58 GMT

پیش‎بینی نفت ۶۰ تا ۷۰ دلاری برای سال ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۴۳۸

پیش‎بینی نفت ۶۰ تا ۷۰ دلاری برای سال ۲۰۱۹

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز به نقل از ترند، رابین میلز، مدیر عامل شرکت اماراتی قمر انرژی اعلام کرد با توجه به رشد قیمت نفت در سال ۲۰۱۸ میلادی و کند شدن رشد اقتصاد جهانی، رشد تقاضای نفت در سال آینده میلادی آهسته‌تر خواهد شد.

 

وی این را هم گفت که قیمت نفت تا حدودی نسبت به سطح کنونی افزایش می‌یابد و قیمت شاخص برنت در بازه ۶۰ تا ۷۰ دلار قرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مدیر نفتی اعلام کرد فرایند اجرای تحریم‌های آمریکا ضد ایران، واکنش ایران به این تحریم‌ها و رشد اقتصاد جهانی به ویژه در چین، از جمله عوامل کلیدی مؤثر بر بازار نفت در سال آینده میلادی هستند.

 

میلز همچنین اعلام کرد اوپک باید قیمت نفت متعادل در بازه ۵۰ تا ۶۰ دلار را مورد هدف قرار دهد؛ با رشد نسبی تولید نفت‎شیل در آمریکا کنار بیاید و تلاش کند رشد تقاضای نفت را تشویق کند.

 

وی افزود: همزمان باید اصلاحات اقتصادی و بودجه‌ای اعمال شود تا به تولیدکنندگان نفت امکان دهد با قیمت پایین نفت برای دوره‌ای طولانی‌تر کنار بیایند.

مهر

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اقتصادی اقتصاد نفت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴

گمرک چین اعلام کرد این کشور در ۳ ماه نخست سال جاری میلادی یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده که این رقم نسبت به سه ماهه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گمرک چین اعلام کرد مبادلات تجاری ایران و چین در 3 ماه نخست سال جاری میلادی با رشد یک درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به 4 میلیارد و 20 میلیون دلار رسیده است.

مبادلات ایران و چین در ماه‌های ژانویه تا مارس 2023 بالغ بر 3 میلیارد و 990 میلیون دلار اعلام شده بود.

بر اساس این گزارش چین در 3 ماه نخست سال جاری میلادی یک میلیارد و 260 میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده که این رقم نسبت به سه ماهه سال قبل 10 درصد رشد داشته است. چین در ماه‌های ژانویه تا مارس 2023 بالغ بر یک میلیارد و 145 میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

اما صادرات چین به ایران در ماه‌های ژانویه تا مارس 2024 کاهش 3 درصدی داشته و به 2 میلیارد و 760 میلیون دلار رسیده است. چین در مدت مشابه سال قبل 2 میلیارد و 845 میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری
  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟