Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:34:13 GMT

روزنامه های اسپانیا: تاجگذاری ریور در مادرید (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۴۸۳

دیدار فینال شب گذشته بین ریورپلاته و بوکاجونیورز، نشریات اسپانیایی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار در سانتیاگو برنابئو برگزار شد و توانست توجه رسانه های اسپانیا را کاملا به خود معططوف کند. ریورپلاته توانست در پایان 120 دقیقه، 3-1 پیروز میدان شود و دیدار فینال قرن، تیتر یک اخبار را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

روزنامه مارکا چاپ مادرید با تیتر " ریور به مادرید رسید" به قهرمانی ریورپلاته در کوپا لیبرتادورس و احتمال تقابل این تیم با رئال در جام باشگاه های جهان پرداخته است.

 

نشریه آ.اس نیز با تیتر "ریور برد، مادرید برد" به پیروزی ریورپلاته در فینال قرن و پیروزی رئال در دیدار حساس مقابل اوئسکا پرداخته است.

 

نشریه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا با تیتر "سوپرقهرمانی" به پیروزی ریورپلاته در فینال طولانی مدت و جنجالی شب گذشته اشاره دارد.

 

نشریه اسپورت تیتر یک خود را به موضوع عثمان دمبله اختصاص داده ولی در بالای صفحه، به حضور لیونل مسی در برنابئو برای تماشا بازی فینال لیبرتادورس اشاره کرده است.

 

نشریه سیاسی ال موندو نیز در صفحه اولش به قهرمانی ریور پرداخته و تیتر زده:" ریور در برنابئو تاریخ سازی کرد."

 

نشریه ال پایس نیز که یک نشریه عمومی و غالبا سیاسی است، صفحه اولش را به قهرمانی شب گذشته ریور اختصاص داده و تیتر زده:" ریورپلاته در سانتیاگو برنابئو تاجگذاری کرد."

 

نشریه آ ب ث نیز صفحه اولش را به قهرمانی ریور و تمجید از دیدار شب گذشته این تیم مقابل بوکا اختصاص داده و تیتر زده:" فقط فوتبال"

آرژانتین بوکاجونیورز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین بوکاجونیورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه بارسا: بهترین فصل فلیکس در اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگا روبه‌روی کادیز به میدان رفت و موفق شد این تیم را در ورزشگاه خانگی‌اش با نتیجه 0-1 شکست دهد و اختلاف امتیازش با رئال مادرید را همچنان حفظ کند. 

فلیکس تک گل ارزشمندی را در این دیدار برای بارسا به ثمر رساند و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد. او با یک ضربه برگردان زیبا و تماشایی توپ را وارد دروازه کرد تا جواب اعتماد ژاوی را به خوبی داده باشد و نشان دهد که شایستگی حضور در زمین را دارد. 

این ستاره پرتغالی در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست و تا به حال موفق شده است 10 گل برای این تیم به ثمر برساند که بهترین رکورد او از زمان حضور در فوتبال اسپانیا در سال 2019 است. 

این بازیکن امیدوار است که عملکرد خوبش در این تیم تا پایان فصل هم ادامه پیدا کند و مدیران این باشگاه مجاب شوند که او را به‌صورت قرضی یا با قراردادی دائمی از اتلتیکو به خدمت بگیرند چون تمایلی به بازگشت دوباره به این باشگاه ندارد.

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - سه شنبه ۲۸ فروردین
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش بازی دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ برداشت دوم از قصه نبرد نمایندگان آلمان و اسپانیا
  • تیتر روزنامه‌ها درباره عملیات وعده صادق
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - دوشنبه ۲۷ فروردین
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۷ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۲۷ فروردین
  • معجزه بارسا: بهترین فصل فلیکس در اسپانیا
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۶ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۲۶ فروردین