Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ، هشتمین جلسه ستادساماندهی امور جوانان شهرستان فامنین به ریاست فرماندار وبا حضورکلیه اعضای ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان فامنین بادستورکار بررسی راهکارهای توسعه اشتغال جوانان و برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری همایش کارافرینی و اشتغال ویژه جوانان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درابتدای این جلسه سیدمجیدشماعی فرماندار شهرستان فامنین با اشاره به اینکه موضوع جوانان باید اهمیت بیشتری در بین مسؤولان اجرایی دستگاه‌ها داشته باشد، اظهار کرد: در سال‌های گذشته تعداد کل جلسات در خصوص امور جوانان از 6 جلسه تجاوز نمی‌کرد اما خوشبختانه با توجه به اهمیتی که این موضوعات پیدا کرده، تنها تا این لحظه 8جلسه برای بررسی امور جوانان تشکیل شده است که این نشان از اهمیت فرمانداری شهرستان به موضوعات مهم است.

فرماندار شهرستان فامنین درادامه به فعالیت چهار انجمن مردم نهاد در حوزه جوانان در شهرستان فامنین اشاره کرد و گفت: ستاد سازماندهی امور جوانان یک سازمان فرابخشی است و نیازمند مشارکت و همکاری مردم و جوانان غیر از ادارت و نهادها و سازمان‌ها در قالب NGO ها و سمن‌ها و غیره را می‌طلبد.

وی گفت:مهمترین وظیفه ما اشتغال برای جوانان هست که امیدواریم درسال جدید اشتغال خوبی برای جوانان مهیا گردد.

درادامه حسین قراگوزلو دبیر ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان فامنین عنوان کرد: در کنار وظایف ذاتی همه دستگاهها برای اهتمام به امور جوانان، ورزش و جوانان بعنوان یک دستگاه هماهنگ کننده و در قالب ستاد ساماندهی است که می تواند از ظرفیت دیگر بخش ها به نفع جوانان بهره گیرد، واین توقع و انتظار از ادارات اشتغال آفرین شهرستان می رود که در زمینه واگذاری طرح های اشتغال زا و هم در خصوص جذب و استخدام جوانان بیکار دارای تحصیلات دانشگاهی و جویای کار شهرستان که کم هم نیستند، دستگاه مربوطه جوانان را در اولویت قرار داده و باید برنامه مشخص و حساب شده ای در این زمینه داشته باشند.

در ادامه جلسه هرکدام از اعضا جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و مصوباتی با امضا حاضرین به تصویب اعضا رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال تجاوز فرماندار شهرستان ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد

 سعید تجلیلی فرماندار سراوان  با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار بیان کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران نیز در شهرستان برگزار و پیش‌بینی و تمهیدات لازم صورت گرفت و وظایف مربوطه به ادارات ابلاغ شده است.

وی افزود: ماشین‌آلات سنگین از طریق بخش خصوصی برای امدادرسانی تأمین شده و از مسیل‌ها و مسیر آب بازدید به‌عمل‌آمده است.

فرماندار سراوان ادامه داد: در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مباحثی پیرامون سد شمس‌آباد، سد گشت و بم پشت مطرح شد؛ نگرانی دراین‌خصوص وجود داشت؛ اما رئیس اداره امور آب شهرستان این اطمینان را داد که مشکلی در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

تجلیلی تصریح کرد: در حال حاضر آب از دریچه‌های سد در حال تخلیه و مقداری نیز در حال سرریز است و مشکل و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد و اوضاع مدیریت خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی در فامنین