Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت با بیان اینکه احداث فضاهای فیزیکی یک اقدام اما اصل کار خدمت صادقانه و تخصصی به مردم است؛ بالاترین کار را گره گشایی آدم گره ای از کار برادر و خواهر مؤمن خود باز کند و به ویژه اگر این گره در حوزه سلامت، بهداشت و درمان افراد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، دکتر حسن هاشمی قاضی زاده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین افتتاح چند پروژه در رفسنجان با ابراز خرسندی از اینکه امروز در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مراکزی که به بهره برداری می رسد موجب خشنودی مردم می شود و لذت کار کردن در همین بخش خلاصه می شود که لبخند را بر روی لبان مردم بنشانیم؛ رضایت مردم را رضایت خدا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: به خصوص در این روزها که به 40 سالگی نظام نزدیک می شویم آنچه که می تواند پاسخ محکمی باشد در برابر کسانی که نمی خواهند استقلال کشور را ببینند و دینداری و مردم سالاری را نمی توانند تحمل کنند  خدمت به مردم است.

 

وزیر بهداشت با بیان اینکه احداث فضاهای فیزیکی یک اقدام اما اصل کار خدمت صادقانه و تخصصی به مردم است؛ بالاترین کار را گره گشایی آدم گره ای از کار برادر و خواهر مؤمن خود باز کند و به ویژه اگر این گره در حوزه سلامت، بهداشت و درمان افراد باشد.

 

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به صورت ویدئو کنفرانس با سایر مراکز هم ارتباط برقرار و بر تسریع در تکمیل بیمارستان انار نیز تأکید و ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این مراکز خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت بهتری به مردم ارائه شود.

 

 

دکتر علی اسماعیلی ندیمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم با اشاره به اینکه امروز 12 هزار متر مربع بناهای بهداشتی، درمانی و آموزشی به بهره برداری رسید و برای اجرای این طرح ها  30 میلیارد تومان هزینه شده است؛ تصریح کرد: ضمن اینکه 10 میلیارد تومان هم برای تجهیزات آنها سرمایه گذاری شده است و امیدواریم بهره برداری از این طرح ها فصل جدیدی برای ارایه بهتر به مردم رفسنجان و انار باشد.

 

احمد جمالی زاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم با بیان اینکه  4 پروژه درمانی، دو مرکز خدمات جامع سلامت و یک واحد آموزش بهورزی با زیر بنای 2 هزار متر مربع در مراحل نهایی هستند که تا پایان سال به بهره برداری می رسند؛ گفت: رفسنجان و انار با جمعیت بیش از 340 هزار نفر  تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هستند.

 

 

وی ادامه داد: خدمات بهداشتی توسط 33 مرکز خدمات سلامت، 5 پایگاه بهداشتی شهری و 92 خانه بهداشت به مردم این دو شهرستان ارائه می شود و در این دو شهرستان در چند سال اخیر  به همت خیرین و کمک های دولت و طرح تحول نظام سلامت بازسازی یا نوسازی های بسیاری انجام شده است.

 

این مسئول با افزودن اینکه تا امروز خدمات در روستای جعفر آباد توسط یک خانه بهداشت ارائه می شد؛ اظهار داشت: در سال 95 پس از بازنگری در طرح گسترش و باتوجه به موقعیت و جمعیت این روستا و روستاهای اطراف مقرر شد مرکز جامع خدمات سلامت راه اندازی شود که پس از امضای تفاهم نامه سه جانبه کار ساخت آن توسط خیر جناب بساوند شروع شد.

 

 

ویبا بیان اینکه با اعتبارات استانی و ملی این طرح تکمیل شد و در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع و با زیر بنای 500 متر مربع احداث شده است؛ اعتبارات خیر را بیش از 4 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: یک میلیارد ریال نیز تجهیز توسط دانشگاه علوم پزشکی شده است.

 

به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی به منظور افتتاح پنج طرح بهداشتی و بازدید از طرح های در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان وارد این شهر شد و پنج مرکز بهداشتی را در انار و رفسنجان افتتاح کرد.

 

بر اساس گزارش شبستان، وزیر بهداشت در روستای جعفرآباد از توابع بخش مرکزی، مرکز جامع سلامت ثامن الحجج (علیه السلام)  این روستا را با زیربنای 500 متر مربع افتتاح کرد و از طریق ویدیوکنفرانس نیز خانه بهداشت  روامهران با متراژ 200 مترمربع، ستاد شبکه بهداشت شهرستان انار با متراژ یک هزار مترمربع، مرکز خدمات جامع سلامت شهید باهنر انار با زیربنای 500 مترمربع و خانه بهداشت گلشن شهرستان انار با متراژ 120 مترمربع با مجموع اعتبار 30 میلیارد ریال افتتاح کرد.

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی استان سمنان اردبیل معلولان اصفهان مشهد مقابله با تروریسم شهرستان ملایر رفسنجان وزیر بهداشت افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به جنایت اخیر ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفاء در غزه و آسیب وارد شده به سلامت روان مردم دنیا، از سازمان بهداشت جهانی خواست تا ضمن اعلان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی، عضویت رژیم صهیونیستی در این سازمان را هرچه سریع‌تر معلق و حتی در صورت لزوم لغو کند.

دکتر محمد رئیس‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء در غزه، اظهار کرد: از دستگاه‌های دیپلماسی و معاونت بین‌الملل وحقوق بشر قوه قضائیه درخواست کرده‌ایم که باتوجه به تعرضات غیرانسانی که مجدد به بیمارستان شفا صورت گرفته و مجروحان را به قتل رسانده‌اند، نیاز است واکنش درخور شأنی از سوی جامعه پزشکی دنیا انجام گیرد.

وی ادامه داد: البته انتظاری هم از این رژیم نیست و آنها خلاف همه معاهدات بین‌المللی و به ویژه کنوانسیون بین‌المللی ژنو عمل کرده‌اند، اما درخواست ما این است که باتوجه به فجایع رژیم صهیونیستی که در حق زنان، کودکان و غیرنظامیان در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و آمبولانس‌ها و مجروحان مرتکب شده‌اند و با توجه به تعرض شنیعی که اخیرا درحق بیمارستان شفا صورت گرفته است، هم دستگاه دیپلماسی و هم معاونت حقوق بشر قوه قضائیه درخواست ما را پیگیری کنند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در این راستا از سازمان بهداشت جهانی خواست تا عضویت رژیم صهیونیستی در این سازمان هرچه سریع‌تر معلق شود و حتی در صورت لزوم عضویت این رژیم در سازمان جهانی بهداشت لغو شود.

رئیس‌زاده با بیان اینکه این رژیم در عین جنایت در حق زنان و کودکان و بیماران به سلامت روان مردم در دنیا آسیب وارد کرده است، تصریح کرد: یکی از وظایف مهم سازمان جهانی بهداشت ارتقاء سلامت مردم دنیاست و یکی از مولفه‌های ارتقاء سلامت، بحث سلامت روانی است.

وی تصریح کرد: جنایت بی‌سابقه‌ای که رژیم صهیونیستی انجام داده و تصاویر و فیلم آنها در دنیا منتشر شده به سلامت روحی و روانی مردم در سراسر جهان ضربه زده و این درحالیست که یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین عوامل مخدوش‌کننده سلامت روان مردم، جنایت بی‌سابقه رژیم صهیونیستی است که می‌توان گفت کرونای روانی را به سلامت روان مردم دنیا تحمیل کرده است. اگر بهداشت روان نیز به اندازه سلامت جسمی و حتی بیش از آن اهمیت دارد باید توجه کنیم که اکنون فاجعه‌ای درخصوص سلامت روان مردم دنیا رخ داده است. از همین رو سازمان بهداشت جهانی در ابتدا باید وضعیت اضطراری بهداشت عمومی اعلام و در عین حال نیز عضویت رژیم صهیونیستی در سازمان بهداشت جهانی را تعلیق کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت ۳۰۰ نفر بازرس مرکز بهداشت اصفهان در طرح سلامت نوروزی
  • انجام بیش از ۵ هزار نظارت بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • اجرای برنامه سلامت شهری در کیش
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • درخواست سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه غذای خرمشهر
  • فعالیت ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس