Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، طوفان قدرتمند زمستانی که دو روز اخیر جنوب شرقی آمریکا را درنوردید، موجب قطع برق ۳۸۰ هزار ساختمان و لغو صد‌ها پرواز در روز یکشنبه شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی رویترز، بارش سنگین برق در کارولینای شمالی موجب افتادن درختان و بسته شدن جاده‌ها در این ایالت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعدازظهر یکشنبه برق بیش از ۳۸۰ هزار ساختمان در کارولینا، جرجیا، آلاباما، تنسی و ویرجینیا قطع شد.

بنا بر اعلام سازمان ملی هواشناسی، با توجه به احتمال تداوم بارش برف و باران در طول یکشنبه شب و دوشنبه صبح، مقامات از ساکنان خواستند از رفتن به خیابان‌ها خودداری کنند. این سازمان اعلام کرد در برخی مناطق بین ۱۰ تا ۳۰ سانتیمتر برف باریده است. این سازمان همچنین درباره تداوم بارش برف از بخش‌های غربی و شمالی کارولینای شمالی تا جنوب غربی ایالت ویرجینیا که ممکن است به ۴۶ سانتیمتر برسد، هشدار دادند.

بیشتر بخوانید: طوفان ایرما، آمریکا را به جهنم تبدیل کرد + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   طوفان در ایالات متحده + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع بارش‌های سیل آسای بهاره ازامروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، براین اساس تافردا بارش‌های رگباری بهاره همراه با تگرک وصاعقه به ویژه در نیمه شرقی وجنوبی استان به وقوع می‌پیوندد.

آبگرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها ورودخانه‌ها وامکان ریزش کوه ورانش زمین ازدیگر پدیده‌های این موج بارشی خواهد بود.

هواشناسی در این زمینه هشدار سطح نارنجی صادر است وبه دامداران توصیه شده از چرای دام واتراق در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • ببینید | طوفان در خانه عنکبوت
  • موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • وقوع بارش‌های سیل آسای بهاره ازامروز
  • طوفان در خانه عنکبوت - کوچ اجباری