Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اگر مسائل را با عمل انقلابی و نگاه جهادی و نه محافظه کاری پیش ببریم، مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی سخنانی در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: حادثه ١٦ آذر ٣٢ نشان می دهد که دانشجویان ما بصیر و دشمن شناس و استکبار ستیز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان دشمن خود را خوب شناختند و به تکلیف خود به خوبی عمل کردند.

بیشتر بخوانیم: کشته شدن فرستاده اسرائیل در حمله موشکی سپاه به گروهک تروریستی دموکرات

حاجی‌زاده افزود: دانشگاه اصولا منشاء تحول است و اگر مسائل را با عمل انقلابی و نگاه جهادی و نه محافظه کاری پیش ببریم، مشکلات حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب همواره با دو شیوه مدیرتی و نگاه مواجه بودیم. یکی نگاه انقلابی که بر اساس برداشت اسلامی است و دیگری نگاه به غرب که مسائل را برای حل کردن با نگاه به غرب پیش می برند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: نگاه به غرب را یک رنگ و لعاب و پوسته سیاسی به آن دادند و توجیه می‌کنند که آزادی فکر است، آنهم در شرایطی که سرکرده غرب آمریکا است و همیشه دشمن ایران بوده، فهرست دشمنی های آمریکا علیه ملت ایران طویل و بلند است.

سردار حاجی‌زاده گفت: نگاه جهادی و انقلابی از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز مسائل زیادی از جمله مقابله با گروهک های تجزیه طلب و دفاع مقدس را حل کرده است. یک مورد نداریم که نگاه غرب گرا مشکلی از ما حل کرده باشد.

وی اضافه کرد: یکی از معضلات اساسی ما مشکل تحریم اقتصادی و نظامی بوده است، اما امروز ما موشک و پهپاد و انواع تجهیزات را داریم و علت این خودکفایی، دنبال کردن نگاه انقلابی و در راس بودن افراد انقلابی در این حوزه است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اظهار داشت: غربگرایان برای نشان دادن پوسته سیاسی نگاه غربگرا، از تریبون رسمی کشور استفاده و به انقلابیون حمله می‌کنند.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: حمایت آمریکا از رژیم پهلوی، حمایت از گروهک های تجزیه طلب، محاصره اقتصادی، مصادره اموال ایران، پذیرش سران جنایتکار پهلوی، حمله نظامی به طبس، کودتای نظامی، حمایت از صدام، تشکیل ناوگان پنجم آمریکا در خلیج فارس، همکاری اطلاعاتی در جنگ با عراق، ترغیب کشورهای منطقه برای کمک مالی به صدام، اعمال نفوذ در سازمان ملل، حمله مستقیم به کشتی های تجاری و سکوهای نفتی و حمله به هواپیمای مسافری ایرباس، تحریم، جلوگیری از دسترسی ایران به تسلیحات و تکنولوژی های پیشرفته و... از جمله اقدامات و دشمنی های آمریکا علیه ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و غرب مسیر گذشته را ادامه داده و هر روز پرونده ای را دنبال می کنند، اما پرونده اصلی آنها برجام، حضور منطقه ای ایران و قدرت موشکی است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام و طرح هایی که پس از آن توسط اروپایی ها دنبال می شود، همگی نقش هایی است که بازی می کنند. اروپا و آمریکا هر دو تیغه های یک قیچی برای فشار به ملت ایران هستند.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: استراتژی اروپا و آمریکا یکی است و بین آنها تقسیم کار صورت گرفته است.

وی افزود:  فشار به ایران به دلیل این است که قاعده ایران گسترش یافته و استوارتر از همیشه است و غربی ها می خواهند به این قاعده و استواری فشار وارد کنند تا کوچک و کوچک‌تر شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برخی فکر می‌کنند اگر ما موشک، هسته ای و یا حضور در منظقه نداشته باشیم، مشکل آمریکا با ما حل می شود، درحالی که اینها همگی بهانه است و می‌خواهند این را از دست ما خارج کنند تا پس از آن بتوانند به راحتی به ما تهاجم کنند.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به اوضاع سال‌های اخیر سوریه و حضور ایران در این کشور برای مقابله تروریسم، اظهار داشت: سوریه تنها کشوری است که در طول دوران دفاع مقدس از ما حمایت کرد و حتی اولین گروه از متخصصین موشکی ما در سوریه آموزش دیدند.

وی گفت: اگر ما با داعش در شهرهای سوریه و عراق نمی جنگیدیم، این ویروس حتما ایران را فرا می گرفت و باید در همدان و کرمانشاه و تبریز می‌جنگیدیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: به دلیل حضور منطقه ای و قدرت دفاعی و سرمایه اجتماعی مان قدرتمندیم و این برای ما قاعده و وزن ایجاد کرده که حتما باید آن را حفظ کنیم.

سردار حاجی‌زاده افزود: همه این موارد با نگاه انقلابی ایجاد شده است. دشمنان بلد هستند که چگونه جنگ روانی ایجاد کنند و از افراد فریب خورده و عوامل داخلی استفاده می‌کنند.

وی افزود: باید همچون گذشته با ایستادگی، عمل انقلابی و مبارزه بی امان، اهداف انقلاب اسلامی را پیش ببریم. کشوری که آرمان، رهبر و ملت بزرگ دارد، محکوم به پیروزی است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: امروز وظیفه اصلی ما خصوصا در قشر دانشجو و دانشگاهی تلاش برای رفع معضلات در اقتصاد، فرهنگ و مدیریت کشور که ریشه در نگاه غرب گرایانه دارد، است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه داعش دانشگاه علم و صنعت سردار حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند

به گزارش صدای ایران،سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: با اراده حیدری رهبر معظم انقلاب و قوت سپاه اقدام کردیم و ننگ برای قدرت‌های شیطانی به بار آمد؛ آنها همان طور که در رسانه‌ها می‌بینید، مضحکه همه دنیا شدند و این قدرت انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آنان بنا بر محاسبات مادی و دنیایی، بالاترین قدرت‌های جهان محسوب می‌شوند، اما قدرت انقلاب اسلامی بالاترین است، چون به قدرت خدا متصل است و پیروزی حزب خدا را خود پروردگار ضمانت کرده است.

سردار فدوی افزود: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاند.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند، این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن سالم به در بروند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهید محمدرضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی باز ایستاده و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی می‌کرد؛ شهادت او کولاک به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند، شکست خوردند، اما سال گذشته بر روالی دیگر گام برداشتند، اما باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب محو می‌شوند.


وی با بیان اینکه چرا همواره در این اتفاقات دشمن شکست می‌خورد پاسخ داد:، چون دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع)، به عنوان مقتدرترین حکومت در برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشاند.

تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و با آنکه می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا الگویی در این راه شود.


 اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های آیین نخستین سالگرد شهادت شهید الداغی در سبزوار بود.

شهید الداغی هشتم اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از دختران برخاست که در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی "شهید غیرت" لقب گرفت؛ آیین‌های بزرگداشت متعددی نیز در جای جای کشور به پاس حرکت جوانمردانه وی برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان