Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:57:12 GMT

بخش عمده مطالبات شهرداری تهران از دولت تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۶۸۱

بخش عمده مطالبات شهرداری تهران از دولت تایید شد

تهران-ایرنا- شهردار تهران اعلام کرد: بخش عمده مطالبات شهرداری تهران از دولت به تایید سازمان حسابرسی رسید و تا پایان سال مبلغ قابل قبولی وصول می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا پیروز حناچی روز دوشنبه در حاشیه آیین افتتاح دومین همایش تهران هوشمند در جمع خبرنگاران افزود: این مطالبات مربوط به یک سرفصل خاص نیست و امیدواریم با همراهی دولت مشکل این دسته از مطالبات شهرداری را به طور کامل حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز گذشته حسن رسولی عضو شورای شهر تهران از وصول 120 میلیارد تومان از مطالبات شهرداری تهران از دولت خبر داده بود.
حناچی در ادامه در خصوص شهر هوشمند نیز اظهارداشت: قدم اول در این راه دانایی، توانایی و هوشمندی است که بستر آن فراهم و مهم وجود اراده برای حرکت به سمت آن است.
وی خاطرنشان کرد: قدم دوم تبدیل اطلاعات به داده های مشترک است تا بتوانیم با هوشمندی آینده را تحلیل و برای آن برنامه‌ریزی کنیم.
شهردار تهران ادامه داد: باید با کمک استارت آپ ها ( کسب و کارهای نوین) و جوانان خلاق به ارائه خدمات به شهروندان پرداخت.
همایش بین المللی تهران هوشمند تا عصر فردا(سه شنبه 20 آذر) ادامه دارد.
در این همایش 10 نشست تخصصی با موضوع شهر هوشمند برگزار می شود که ازجمله محورهای آنها «نقشه راه شهر هوشمند؛ از ایده تا بلوغ»، «الگوهای مشارکت ذینفعان»، «زیست بوم نوآوری در شهر هوشمند»، «حکمروایی هوشمند و تحول دیجیتال»، «پایداری و زیست پذیری هوشمند سازی شهری و نهادهای ملی» اعلام شده است.
تهرام/9353/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري تهران حسابرسي پيروز حناچي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند

به گزارش جماران، عصر امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه رئیس جمهور در جمع مردم غرب تهران در امام زاده حسن گفت: یاد شهدای مناطق غرب تهران به ویژه منطقه ۱۷ را گرامی می‌دارم به جانبازان و خانواده ایثارگران ادای احترام می کنم.

وی افزود: منطقه ۱۷ و ۱۸ و این منطقه امام زاده، مردمانی متدین انقلابی و با بصیرت و برای تهران بزرگ خانواده های تاثیر گذاری هستند.

رئیس جمهور گفت: یادمان نمی رود همواره این مناطق در دفاع مقدس در صف اصلی بودند و همواره یار انقلاب و یار رهبر فرزانه انقلاب بودند.

وی تصریح کرد: مردمان این منطقه تهران، مردمانی سخت کوش و همراه با انقلاب اسلامی بودند و بنده نسبت به همه مردم این مناطق ادای احترام می کنم.

وی خاطرنشان کرد: بنده دنبال این بودم که در یک فرصتی در جمع شما فرصت حضور پیدا کنم و حتما لازم بود در جمع مردم این منطقه عرض سلام و ادب داشته باشم.

رئیسی تاکید کرد: در این منطقه هستند چهره هایی که در عرصه های فرهنگی و ورزشی و اقتصادی انسان های موثری بودند.

وی افزود: بنای دولت توجه به خداست و بندگی خدا و قانون خدا و باید و نباید های الهی در همه عرصه های زندگی است.

وی در ادامه گفت: نکته دوم آن چه در وصایای شهدا آمده اجرای عدالت است و آنچه از امکانات و زمینه ها در کشور وجود دارد بر اساس عدالت توضیع شود و از سال اول دولت گفتیم بودجه ای که به مجلس می خواهد داده شود بر مبنای عدالت در مناطق مختلف کشور باشد.

رئیسی تصریح کرد: ما باید در ۱۰ هزار روستا مسئله تنش آبی را حل می کردیم و امروز نیمی از میزانی که هدف گذاری شد حل شده است.

وی افزود: ما در تهران خاموشی های زیادی داشتیم و ما ۲۲ هزار مگاوات ناترازی برق داشتیم و امروز با تولید برق ۸ هزار مگاواتاین موضوع، حل شده است.

وی در ادامه گفت: از مشکلات این مناطق و دیگر مناطق کشور مسئله مهم اشتغال بود که در برنامه ریزی دولت گفتیم باید یک میلیون شغل ایجاد می شد، اما بحمدالله ما از آن وعده ای که داده شد، عقب نیستیم و در خیلی از استان ها آمار بیکاری کاهشی شده و پنج درصد رسیده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: در این رابطه باید کار بسیار بشود و حتما باید کارهایی انجام داد که خانوادت های ما دغدغه بیکاری فرزندان شان نداشته باشند.

وی افزود: در موضوع مسکن، اگر یک میلیون مسکن ایجاد شود می تواند نیاز مردم را بر طرف کند، باید بگویم که قابل قیاس نیست میزان اراضی که به شهرهای کشور ایجاد شده حدود صد برابر گذشته است و اعلام کردیم که 2 میلیون 400 هزار مسکن در حال ساخت وجود دارد برای این که آنچه در قانون آمده و نیاز کشور مرتفع بشود.

رئیسی در ادامه گفت: مسئله اقتصادی نیازی کشور است و رهبری فرزانه انقلاب هم این موضوع را اولویت کشور اعلام کردند و در همین دولت به گواه کارشناسان اقتصادی رشد نقدینگی کنترل شده است.

دیگر خبرها

  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت