Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:31:28 GMT

دمای هوای تهران سه درجه افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۶۸۷

دمای هوای تهران سه درجه افزایش می یابد

تهران-ایرنا-اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: دمای هوای پایتخت طی 2 روز آینده سه درجه افزایش پیدا می کند.

به گزارش روز دوشنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب (6 و 14)، (7 و 15) و (8 و 17) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی 2 روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد که با افزایش نسبی پایداری جو در روزهای آینده روند تدریجی افزایش غلظت آلاینده های جوی را داشته باشیم.
فرودگاه امام خمینی(ره) و ورامین با 15 درجه، فیروزکوه و فیروزکوه- امین آباد با منفی 6 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته بوده اند.
تهرام/7245/ 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي هواشناسي وضعيت هوا افزايش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی استان خواهد بود.

امین دریافر امروز ششم اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در اکثر مناطق استان ادامه خواهند داشت.

وی افزود: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی استان خواهد بود.

دریافر بیان کرد: با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثناء ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز هشت درجه سانتیگراد بود و در گرم ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، گفت: همچنین امروز لاله زار با دمای صفر درجه، سردترین و منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۵ گرم‌ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود