Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با حضور مسوولان کمیته های ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان قزوین در سالن جلسات بحران استانداری برگزار شد.
نصرت اله علیرضایی دبیر کمیته اطلاع رسانی هفته پژوهش و فناوری در این مراسم بیان کرد:به دلیل اهمیت و جایگاه ویژه پژوهش، هرساله از ۲۴ لغایت ۳۰ آذرماه برگزار میشود و شعار این هفته پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:جلسات ستاد بزرگداشت هفته پژوهش به ریاست استاندار تشکیل شد و جلسات کمیته ها مستمر و هفتگی انجام شده و پژوهشگران برتر و تولیدات واحدهای برگزیده این حوزه مورد ارزیابی قرار گرفته و ویژه نامه ای به همین مناسبت بنام هفته پژوهان تهیه شده و تمام طرحها و واحدها و پژوهشگران برتر در این ویژه نامه معرفی می شوند.
دبیر اطلاع رسانی هفته پژوهش اظهار کرد:جایگاه پژوهش در کشور ما فاصله زیادی تا نهادینه شدن دارد و نیاز است مدیران به طور جدی در این عرصه ورود یابند.
علیرضایی عنوان کرد:در مسیر رسیدن به فناوری ، یک راه بلند دویست ساله در پیش داریم. از شاخصه های توسعه یافتگی پژوهش است و در کشورهای توسعه یافته این موضوع از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی گفت:پژوهش در جامعه ما هنوز به یک نیاز تبدیل نشده و به عنوان یک مطالبه اجتماعی مطرح نشده و رسانه ها می توانند در این مسیر نقش اثرگذار دارند.
1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • مانوین؛ حل مسائل جامعه با فناوری‌های فرهنگی و نوآور
  • واکاوی ابعاد مختلف مصوبه اخیر مجلس برای تعطیلات آخر هفته