Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس "سی‌پال" از 16 تا 23 آذر در مجتمع فرهنگی هنری آسمان برپا است.

به گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس "سی‌پال"، این رویداد از روز جمعه 16 آذرماه در مجتمع فرهنگی هنری آسمان آغاز به کار کره است.

خاتون شهبازی دبیر نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس "سی‌پال" درباره روند برپایی این رویداد گفت: از زمان اتخاذ تصمیم برای برپایی این جشنواره، هدف و چشم‌اندازمان بر اساس معرفی و شناسایی ظرفیت‌های موجود در میان فعالان عرصه مد و لباس کشور شکل گرفت و از روز اعلام فراخوان، بالغ بر 4هزار اثر در خور توجه از شهرهای مختلف کشور به جشنواره ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با اشاره به اینکه در نخستین دوره جشنواره، 500 اثر به نمایش گذاشته شده است اذعان داشت: بخش عمده آثار به بخش طراحی لباس اختصاص دارد اما بدون شک سایر بخش‌ها به ویژه زیورآلات و کیف و کفش از جذاب‌ترین بخش‌های این رویداد به شمار می‌رود.

دبیر نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس "سی‌پال" با تقدیر از حمایت برخی نهادهای دولتی و بخش‌های خصوصی از این رویداد گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره با حضور چهره‌هایی همچون معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، ثریا شارقی مدیر کل امور بانوان استانداری تهران و سیده فاطمه مقیمی رئیس کانون بازرگانان ایران برگزار شد و تمامی این عزیزان پس از بازدید از نمایشگاه آثار جشنواره، چشم‌انداز مثبتی را در خصوص توسعه کسب و کارهای مرتبط با حوزه مد و لباس پیش‌بینی کردند.

شهبازی افزود: در دو روز نخست جشنواره مد و لباس "سی‌پال" بالغ بر ۱۵۰۰ نفر از این رویداد بازدید کردند و همه روزه شاهد افزایش تعداد بازدیدکنندگان و طرح نظرات و پیشنهادات گوناگون از سوی جامعه مد و لباس کشور هستیم.

او در ادامه تصریح کرد: در روز اختتامیه، آثار برگزیده با رأی و نظر هیأت داوران مورد تقدیر قرار می‌گیرند و تا پیش از برپایی آئین اختتامیه نیز جشنواره همه روزه میزبان علاقه‌مندان و فعالان عرصه مد و لباس است.

دبیر نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس "سی‌پال" در خاتمه به برپایی نشست‌های تخصصی در حاشیه جشنواره با تکیه بر موضوع توسعه کسب و کارهای حوزه مد و لباس و ایجاد زمینه‌های رشد در ابعاد مختلف این عرصه اشاره کرد.

شهبازی در تشریح برنامه نشست‌های تخصصی نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس "سی‌پال" گفت: نشست "قصه ساخت یک برند نوپا و کارآفرینی درفضای کنونی" با حضور آرش حسامی مؤسس برند "ویزلند" در روز یکشنبه 18 آذر از ساعت 14 تا 16، نشست "نگرشی نو به خلاقیت و جهان پیرامون آن افراد خلاق چگونه می‌اندیشند؟" با حضور علیرضا مصطفی‌زاده مدرس دانشگاه و مدیرهنری در روز دوشنبه 19 آذر از ساعت 11 تا 13، نشست "اپلیکیشن‌ها، آینده کسب و کارهای مدرن مد و لباس" با حضور میلاد نوری طراحی و توسعه دهنده اپلیکیشن‌های موبایل در روز دوشنبه 19 آذر از ساعت 14 تا 16، نشست "تلاقی صنعت مد و گردشگری؛ گردشگری فرصتی برای کسب درآمد در حوزه مد" با حضور مهدیه صباغ‌پور دکترای تخصصی مدیریت گردشگری در روز سه شنبه 20 آذر از ساعت 11 تا 13، نشست "درسا چطور درسا شد؟ قصه فراز و نشیب ساخت برند درسا" با حضور شاهین فاطمی مؤس و مدیرعامل برند درسا در روز سه شنبه 20 آذر از ساعت 14 تا 16، نشست "دیجیتال مارکتینگ، ابزار نوین درآمدزایی مد" با حضور عادل طالبی استراتژیست کسب و کارهای اینترنتی و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در روز چهارشنبه 21 آذر از ساعت 11 تا 13 و "نشست "تأثیر برندسازی در بازار مد و لباس جهان" با حضور شهریار شفیعی مؤسس آکادمی برند ایران، چهارشنبه 21 آذر از ساعت 14 تا 16 برگزار خواهند شد.

نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس "سی‌پال" از 16 تا 23 آذرماه در مجتمع فرهنگی هنری آسمان برپا است و آئین اختتامیه این رویداد نیز روز جمعه 23 آذرماه از ساعت 15 تا 19 در همین مجموعه برگزار خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جشنواره مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری

به گزارش خبرگزاری مهر، دور جدید فعالیت کارگروه‌های تخصصی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با افزوده شدن چند کارگروه و کارشناسانی جدید آغاز شد.

انتشارات کانون پرورش فکری بیش از ۳۰۵۰ عنوان کتاب و نشریه منتشر کرده و در روزهای پایانی فروردین ۱۴۰۳ در دور تازه‌ای از فعالیت‌های کارگروه‌های تخصصی کانون پرورش فکری، نخستین نشست این کارگروه‌های کارشناسی کانون با هدف هم‌اندیشی برای بهبود کیفیت آثار و با حضور عباس محمددینی مدیرکل جدید نظارت بر انتشارات کانون و ۳۰ نفر از اعضای فعال آن تشکیل شد.

این کارگروه‌ها آثار منتشر نشده صاحبان قلم را در شاخه‌های داستان کودک و خردسال، داستان نوجوان، شعر کودک، شعر نوجوان، مباحث نظری و غیرداستانی (شامل مباحث علمی، تاریخی، جغرافیایی و محیط زیست و…) بررسی می‌کنند و در همین حال قرار است ادبیات پایداری، ادبیات نمایشی، ادبیات دینی و مذهبی و انقلابی نیز موضوع کارگروه‌های جدیدی باشد که آثار نویسندگان و شاعران را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌دهد.

ایجاد یک دبیرخانه دائمی برای جذب اثر و ساماندهی نشر کتاب در انتشارات کانون پرورش فکری، همچنین فراهم‌آوردن امکان ارائه اثر از سوی نویسندگان و شاعران کتاب اولی از خبرهای جدیدی است که در نشست کارگروه‌های تخصصی انتشارات کانون بیان شد تا با تشکیل آن، نویسندگان و تصویرگران به‌ویژه جوانان نوقلم بتوانند از این پس با این دبیرخانه در ارتباط باشند.

پیش از این آثاری که از سوی نویسندگان و شاعران به کانون ارائه می‌شد به صورت جداگانه در اختیار کارشناسان قرار می‌گرفت و آن‌ها در هر کارگروه ماهانه به صورت پی‌درپی نشست‌هایی را برای جمع‌بندی دیدگاه‌های خود تشکیل می‌دادند و اکنون نیز این روال ادامه می‌یابد اما قرار است از این پس نشست‌های جمعی کارگروه‌های تخصصی نیز با حضور نزدیک به ۵۰ نفر کارشناس ثابت و چندین عضو شناور، به‌منظور هم‌فکری و هماهنگی بیشتر اعضای این کارگروه‌ها هر شش ماه یک بار برگزار شود.

انتشارات کانون در طول سال، فایل‌های متنی و خام این آثار را - که پی‌شتر از سوی هیچ ناشری منتشر نشده و فاقد تصویرگری و صفحه‌آرایی است، از طریق نشانی ایمیل paziresh.asar@kpf.ir دریافت و در کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌دهد.

کد خبر 6086351 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران
  • نخستین گوزن زرد سایت «مانشت و قلارنگ»در ایلام متولد شد
  • نخستین گوزن زرد سایت «مانشت و قلارنگ» متولد شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری