Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@15:25:12 GMT

میز تحریر هوشمند مجهز به 3 نمایشگر طراحی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۸۷۵

میز تحریر هوشمند مجهز به 3 نمایشگر طراحی شد

یک میز تحریر هوشمند ساخته شده که مجهز به ۳ نمایشگر است که با حرکات دست کنترل می شوند. علاوه بر آن میز یک شارژر بی سیم دارد و می تواند تلفن همراه را شارژ کند.

Cemtrex یک شرکت فناوری در نیویورک از Smart Desk رونمایی کرده که مجهز به تمام گجت های مورد نیاز کاربر از جمله هدفون های تعبیه شده در میز گرفته تا شارژر بی سیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته قیمت پایه این میز ۴۵۰۰ دلار است. Smart Desk پیشرفته ترین میز تحریر در بازار است که سخت افزارهای فناورانه و نرم افزارهای جدید را با یکدیگر ترکیب می کند.  

این  میزتحریر شامل ۳ نمایشگر ۲۴ اینچی است که کاربران می توانند با حرکات دست پنجره ها در نمایشگر را مدیریت کنند، صفحه را بالا و پایین ببرند، زوم کنند، کپی و پیست کنند و اسکرین شات بگیرند.

 مانیتورها به یک ویندوز پی سی زیر میز تحریر متصل هستند. پی سی مذکور نیز مجهز به تراشه Core i۷، کارت  GTX ۱۰۵۰ TI است که می توان آن را به کارت GTX۱۰۶۰ TI ارتقا داد.

مدل پایه این میز تحریر مجهز به RAM شانزده گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایت SSD و یک ترابایت HDD است. علاوه برتمام این موارد، میز تحریر مجهز به یک پورت یو اس بی سی، ۲ پورت یو اس بی ای و 2 پورت یو اس بی، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و جک میکروفون است.جالب آنکه کل میز به وسیله یک سیم به برق متصل می شود.

اما از تمام این موارد جالب تر روی میز است. روی میز تحریر شیشه قرار دارد و یک شارژر بی سیم که می تواند بدون نیاز به هیچ گونه سیمی موبایل های کاربر را شارژ کند و ایربادهای مغناطیسی بی سیمی برای کاربر فراهم است. به این ترتیب کاربر می تواند بدون برداشتن تلفن همراه ، تماس بگیرد.

 در کنار آنها یک کیبورد نیز در سطح میز تعبیه شده است./ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: کارشناسان پلیس فتای استان البرز با بکارگیری روش‌های نوین بررسی جرایم رایانه‌ای و اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آنها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضائی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این متهم توسط کارشناسان بیش از دو میلیارد ریال برآورد می‌شود، از معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد.

وی گفت: مشاهده ابلاغیه قضائی هیچ نیازی به پرداخت وجه ندارد، لذا در مواجهه با سایت‌های جعلی که برای مشاهده ابلاغیه کاربر را به درگاه واریز منتقل می‌کند، به هیچ وجه اطلاعات بانکی را در آن بارگذاری نکنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229502 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ریموت کنترل جرثقیل و کاربرد آن
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • هوش مصنوعی iOS ۱۸ را زیر و رو می‌کند
  • برای این تغییر ظاهری در آیفون باید تا ۲۰۲۶ صبر کنید!
  • عرضه فیس آیدی اپل با مدل آیفون ۱۸ پرو
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • نمایشگر‌های لمسی ضد میکروبی در راه است
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی