Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:علاوه بر افزایش ۲۰ درصدی حقوق در لایحه بودجه سال ۹۸ حدود ۲هزار میلیارد تومان منابع نیز برای همسان سازی حقوق برخی از بازنشستگان نظر گرفته شده است.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خانه ملت، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: علی رغم محدودیت‌های منابع مالی دولت تلاش شده است در سال ۹۸ به وضعیت معیشتی مردم کمک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد:در خصوص افزایش حقوق کارمندان تصمیم گرفته شده در بودجه یک پنجم به میزان حقوق‌ها در سال ۹۸ اضافه شود.

نوبخت تصریح کرد: در سال گذشته علیرغم محدودیت‌های مالی تلاش شد تا ۳۴۰۰ میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در راستای عدالت اختصاص یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: در بودجه سال ۹۸ بار دیگر دولت به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توجه کرده بر این اساس علاوه بر افزایش ۲۰ درصدی حقوق در سال ۹۸ حدود ۲هزار میلیارد تومان منابع برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته است که بر این اساس امکان دارد حقوق برخی از بازنشستگان بیش از ۲۰ درصد افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل حقوق پایان سال معلمان با مجوز سران قوا

با توجه به مصوبات آخرین جلسه سران قوا، سازمان برنامه و بودجه کشور مجوز پیدا کرد تا بتواند برخی از محدودیت‌های بودجه‌ای در وزارتخانه‌های آموزش و پرورش؛ علوم، تحقیقات و فناوری؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیرو را تأمین و مدیریت نماید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین جلسه شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا 4 مصوبه مورد موافقت قرار گرفته است. براین اساس به سازمان برنامه و بودجه کشور مجوز داده شد تا بتواند برخی از محدودیت‌های بودجه‌ای در وزارتخانه‌های آموزش و پرورش؛ علوم، تحقیقات و فناوری؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیرو را تأمین و مدیریت نماید.

همچنین در این جلسه سازمان برنامه و بودجه کشور اجازه یافت تأمین اعتبارات طرح‌های پیشران دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین را در بودجه سال آینده پیش‌بینی کند.

لازم به ذکر است، پیش از این رئیس سازمان برنامه و بودجه به درخواست‌های مداوم چند وزارتخانه برای تامین اعتبارات مورد نیاز آنها در پایان سال اشاره کرده بود. این موضوع مورد درخواست 6 دانشگاه برتر کشور نیز بود چرا که این دانشگاه‌ها به سبب افزایش شدید هزینه‌های خود پس از دوره کرونا دچار بدهی‌های سنگین شده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر مهم وزیر درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • تأیید بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در شورای نگهبان
  • ابلاغ بخش اول لایحه بودجه به دولت
  • شورای نگهبان بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور را تایید کرد
  • بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد
  • طحان نظیف: بخش اول منابع عمومی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تائید شد
  • رئیس سازمان منابع طبیعی: هنوزهیچ بودجه ای برای اجرای کاشت یک میلیارد نهال دریافت نکرده ایم
  • حل مشکل حقوق پایان سال معلمان با مجوز سران قوا
  • پولی‌سازی کسری بودجه و تورم بالا در ماه‌های پیش رو
  • افزایش ۴۵.۶ درصدی اعتبارات عمرانی ایلام در لایحه بودجه ۱۴۰۳