Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@19:31:34 GMT

خودکشی مرد 21 ساله در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۹۹۷

خودکشی مرد 21 ساله در زنجان

مرد 21 ساله ای به دلیل اختلاف خانوادگی در زنجان دست به خودکشی زد .

 مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: روز گذشته یک مورد خودکشی با حلق آویز به سامانه 125 آتش نشانی شهر زنجان گزارش شد که براساس آن جوان 21 ساله پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش کادر درمانی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن غفاری افزود: بررسی ها نشان می دهد این جوان به دلیل اختلافات خانوادگی خود را در منزل حلق آویز کرده بود که حتی پس از رسیدن عوامل امدادرسان علائم حیاتی نداشت.
وی اظهار داشت: این در حالی است که طی 2 هفته گذشته نیز 4 مورد خودکشی به آتش نشانی این شهر گزارش شده بود که از این تعداد 2مورد آن به فوت منجر و 2 مورد دیگر نیز از انجام این کار جلوگیری شد.
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: بررسی علل موارد یاد شده نیز نشان می دهد که بیشتر موارد خودکشی به وجود اختلافات خانوادگی باز می گردد که این موضوع عاملی مهم در وقوع این حوادث تلخ بوده است.
 عوامل آتش نشانی شهر زنجان هفته گذشته نیز پس از اطلاع از اقدام به خودکشی یک جوان 22 ساله که قصد داشت خود را از طبقه چهارم واحد مسکونی محل سکونت خود واقع در شهرک کارمندان به پایین پرتاب کند اعزام و مانع انجام این کار شده بودند.
این جوان غیربومی و دانشجوی رشته دندانپزشکی با مصرف مشروبات الکلی در حالت غیر طبیعی اقدام به خودکشی کرده بود که با صحبت های عوامل آتش نشانی، اورژانس و پلیس 110 از انجام این کار منصرف شد./ ایرنا
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری