Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری، اسلام را حکومت عدل خواند و گفت: مسئولان کشور باید به‌گونه‌ای عمل کنند که مردم بپذیرند تنها اسلام می‌تواند جهان را نجات دهد و دیگر اقشار با مردم تفاوتی ندارند و همگی تسلیم امر خداوند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری» در کانال اختصاصی خود در فضای مجازی آورده است: مسئولان کشور باید به‌گونه‌ای عمل کنند که مردم بپذیرند تنها اسلام می‌تواند جهان را نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز قوانین لیبرالیِ اروپا درحال شکست است و مردم از آن ناامید شده‌اند؛ لذا باید در جهان نهادینه شود که اسلامْ حکومتِ عدل است که هیچ تبعیضی در آن وجود ندارد و مسئولانِ جامعه اسلامی با دیگر اقشار مردم تفاوتی ندارند و همگی تسلیم امر خداوند هستند.

 

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری می افزاید: مردم باید لمس کنند که حکومت و برنامه‌های مسئولان صرفاً برای خدمت به آن‌هاست، نه برای کسب سود و منفعت. امروز نگاه مردم در هر گروهی نسبت به مقام معظم رهبری (مدظله) همین‌گونه است و روش و عملکرد ایشان را قبول دارند و علتش این است که ایشان زندگی ساده‌ای دارند و تنها هدفشان پیشرفت و عزت جامعه است.

 

آیت الله میرباقری ادامه می دهد: مسئولان در گام اول باید به‌طورِ کامل از غرب دل بِبُرند؛ چنان که قرآن کریم هم می‌فرماید: «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِيَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ  إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ (ای کسانی که ایمان آورده‌اید! یهود و نصاری را دوست و تکیه‌گاه خود انتخاب نکنید! آن‌ها اولیای یکدیگرند؛ و کسانی که از شما با آنان دوستی کنند، از آن‌ها هستند؛ خداوند، جمعیّت ستمکار را هدایت نمی‌کند).

 

این استاد اخلاق مطرح می کند: یهودیان در گذشته در اروپا منزوی بودند و امنیت نداشتند؛ زیرا اروپایی‌ها معتقد بودند آن‌ها قاتلِ عیسی بن مریم (س) هستند اما همین مسیحیان با یهودیان همراه شدند و اسرائیل را ایجاد کردند و آن را خطِ قرمز خود می‌دانند تا با کمکِ یکدیگر صدای حق را در دنیا قطع کنند. وظیفه ما است که راه نفوذ فرهنگی را بر آنها ببندیم.

 

آیت الله میرباقری ادامه می دهد: اسلام برنامهٔ جامعی برای زندگی دارد و به‌دلیلِ این‌که برگرفته از کلام و علم خداوند است، هیچ‌گاه با نقص مواجه نمی‌شود. ما با دارا بودن این برنامهٔ جامع، نیازی به غرب و برنامه‌های آنان مانند سند 20‌30 نداریم و باید بدانیم هرگونه وابستگی به آنان ما را از خداوند دور می‌کند و بزرگ‌ترین مانع برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) است.

 

در پایان نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری مطرح می کند: وابستگی ها به کفرْ جهان اسلام را به فساد می‌کشاند، لذا برای حل این مشکلات باید فرهنگ ناب اسلامی را اجرایی کنیم که در این صورت نیز تمام مردم جهان، با تأسی و نظاره به ایران اسلامی، عاشق ظهور امام زمان (عج) می‌شوند و با آماده شدن ذائقه دنیا، ظهور رخ می‌دهد.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد کانون های فرهنگی هنری مساجد مقابله با تروریسم شهرستان ملایر اردبیل شورای فرهنگ عمومی آیت الله میرباقری حکومت مهدوی خبرگان رهبری حکومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند