Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@11:37:19 GMT

رفع مشکلات گروه ملی فولاد در روز‌های آینده

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۵۰۴۴

به گزارش پارسینه، مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان با بیان اینکه عزم همگانی در استان در راستای حل مشکلات این کارخانه است، افزود: خط سوم گروه ملی نیز راه اندازی می‌شود و فولاد اکسین با تامین مواد اولیه نقش اساسی در به اوج رسیدن گروه ملی خواهد داشت.
کسری غفوری علت اصلی تجمعات کارگران گروه ملی را پرداخت نشدن مطالبات عنوان کرد و افزود: از پنج ماه معوقات کارگران، چهار ماه پرداخت شده است و با صدور مجوز فروش، با کارگران به طور کامل تسویه حساب خواهیم کرد و پرداخت معوقات بازنشستگان نیز در اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با بیان اینکه خوشبختانه مشکل کارت بازرگانی شرکت برای صادرات محصولات نیز حل شده است، اظهار کرد: با رونق صادرات و ارزش افزوده حاصل برای این شرکت، عمده مشکلات و بدهی‌ها مرتفع خواهد شد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری

مولوی اظهار کرد: از فروردین ماه امسال پرداخت حق تأهل به کارگران و بیمه شدگان تأمین اجتماعی به مبلغ ۵۰۰ هرار تومان الزامی شد.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی در هزار و ۸۵۰ فروشگاه مجاز

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: پارسال از ۷ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی بازرسی شد که ۸۰ درصد مربوط به رعایت ایمنی در محیط کار بود.

وی پیش بینی کرد: امسال بیش از ۹ هزار بازرسی در حوزه ارتقاء فرهنگ ایمنی کار انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • الزامی شدن پرداخت حق تأهل به کارگران