Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرناپلاس- همسر تولیت آستان قدس رضوی می‌گوید من مخالف حضور آقای رئیسی در دانشگاه شهید بهشتی بودم، ولی در عین حال درباره نسبت مواضع سیاسی خود و رئیسی اعلام می‌کند ما کاملا منطبق بر هم هستیم.

دیروز 17 آذرماه سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت روز دانشجو از مشهد راهی تهران شد تا در جمع دانشجویانی باشد که همسرش استاد برخی از آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ورود به محوطه دانشگاه به سراغ گعده‌های دانشجویی می‌روم و از آنان می‌پرسم که آیا می‌دانند همسر سیدابراهیم رئیسی در این دانشگاه تدریس می‌‌کند؟ پاسخ اکثر دانشجویان اظهار بی‌اطلاعی با نگاهی متعجبانه است.

از انتظامات مراسم سراغ جمیله علم‌الهدی را می‌گیرم. می‌گویند دعوتش کرده‌اند، اما نمی‌دانند آمده است یا نه! یکی از آنان هم می‌گوید در قسمت وی‌آی‌پی است. هنوز سخنرانی رئیسی شروع نشده که او را در یکی از صندلی‌های انتهای سالن پیدا می‌کنم.

جمیله علم‌‌الهدی، فرزند سیداحمد علم‌الهدی و همسر سیدابراهیم رئیسی دانشیار دانشگاه شهید بهشتی است. او در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی تدریس می‌کند.

قبل از شروع سخنرانی رئیسی چند دقیقه‌ای فرصت شد تا با او گفت‌وگویی کوتاه کنم. ساعت نزدیک به 13:30 است و می‌گوید ساعت 15 باید به دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی بازگردد، چرا که کلاسش شروع می‌شود.

از او می‌پرسم باتوجه به شناختی که از جو دانشگاه داشته، آیا رئیسی برای حضور در این جمع با او مشورت کرده است؟ علم‌الهدی می‌گوید: «من اصلاً مخالف حضور آقای رئیسی در دانشگاه بودم. برای این مراسم هم بسیج از من دعوت کرد.»

می‌پرسم نگران بود دانشجویان برای همسرش حاشیه ایجاد کنند؟ می‌گوید:‌ «مخالف بودم چون معتقدم رفت‌وآمد برای ایشان سخت است که بیایند تهران و دوباره به مشهد بازگردند.»

علم‌الهدی توضیح می‌دهد: «زندگی ما در تهران است. بچه‌ها در تهران هستند. آقای رئیسی بین تهران و مشهد در رفت‌وآمد است. هفته‌ای چند بار برای جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین کارهای دیگر به تهران می‌آیند.»

او می‌گوید حضور رئیسی در دانشگاه شهید بهشتی اولین دیدار تولیت آستان قدس رضوی با دانشجویان نیست: «آقای رئیسی قبلاً به دانشگاه امام صادق و فردوسی مشهد رفته است. علاوه‌بر این، هفته‌ای یک‌بار دانشجویان به دیدار ایشان می‌روند.»

می‌گویم همسرش در پاسخ به دانشجویان گفت اگر او رئیس‌جمهور شده بود اوضاع کشور این‌گونه نبود، آیا او نیز معتقد است اگر رئیسی در انتخابات پیروز می‌شد، وضعیت کشور بهتر بود؟‌ جمیله علم‌الهدی در پاسخ لبخندی می‌زند و می‌گوید:‌ «بله من هم معتقدم مشکل ضعف مدیریت است. اگر مدیریت درست بود، الان شرایط کشور این نبود.»

می‌پرسم آیا زمان انتخابات ریاست‌جمهوری در کلاس درس با دانشجویانش صحبتی داشته که می‌گوید: «بله، بچه‌‌ها سؤال می‌پرسیدند.»

دو نفر از همراهان جمیله علم‌الهدی که خود را مدیر برنامه‌‌های همسر سیدابراهیم رئیسی معرفی می‌‌کنند، مانع ادامه پاسخگویی می‌شوند، اما علم‌الهدی در پاسخ به آخرین سؤال که می‌پرسم آیا نظرات او در زمینه‌‌های سیاسی، اجتماعی و... همسو با همسر و پدرش است می‌گوید: «بله. ما کاملاً منطبق بر هستیم، اما من کلاً آدم سیاسی نیستم.»

ساعت 15:40 دقیقه است که علم‌الهدی سالن مراسم را ترک می‌کند و همراهانش او را به سمت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی هدایت می‌‌کنند تا تأخیر استاد بیش از 40 دقیقه نشود!

گفت‌وگو از زینب نورانیان

**اداره کل اخبار چندرسانه‌ای**ایرناپلاس**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ايرناپلاس جميله علم الهدي سيدابراهيم رئيسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور وارد دامغان شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح آدینه در دومین روز سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان وارد شهرستان دامغان شد و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

وی روز گذشته برای سفر به استان سمنان در سمنان و شاهرود حضور داشت اما به اصرار مردم دامغان امروز را نیز در استان سمنان باقی ماند تا در جمع مردم دیار صد دروازه باشد.

دیدار مردمی و حضور در نماز جمعه از برنامه‌های سفر رئیسی در دامغان است.

کد خبر 6082186

دیگر خبرها

  • رییس جمهور وارد دامغان شد
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • سازمان ملل متحد با تحریم‌های یکطرفه علیه ایران در حوزه انرژی مخالف است
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران