Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@11:58:11 GMT

یادواره 110 شهید شهرستان چایپاره برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۵۱۷۱

یادواره 110 شهید شهرستان چایپاره برگزار شد

معاون زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور روز دوشنبه در این مراسم با اشاره به اینکه امنیت امروز جامعه را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: امنیت، آسایش و اقتدار جمهوری اسلامی ایران حاصل جانفشانی شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد یوسف شاکری اضافه کرد: جامعه ما امروز نیاز به تفکر شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس دارد و باید این تفکر را در جامعه جاری و ساری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دشمنان با ترفندهای مختلف سعی دارند به این نظام الهی ضربه بزنند ولی با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم یکی پس از دیگری خنثی شده است.
وی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز تمام توان خود را برای ایجاد تفرقه بین مردم به کار گرفته اند که باید هوشیار باشیم تا دشمن استفاده نکند.
در این مراسم از خانواده های معظم تعدادی از شهدای چایپاره قدردانی شد.
چایپاره در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.
6009/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان غربی انقلاب اسلامی جامعه دوران دفاع مقدس مقام معظم رهبری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده معظم شهید عبدالکریم عطاری در آستانه سال نو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همزمان با سال جدید از طرف مخابرات منطقه آذربایجان غربی با خانواده‌ی شهید عبدالکریم عطاری در شهرستان مهاباد دیدار و از آنها قدردانی شد.

نیلوفری، رئیس اداره مخابرات مهاباد و فاتحی، مسئول ایثارگران مخابرات منطقه در دیدار با خانواده شهید عطاری، یاد و خاطره تمامی شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی‌ داشتند و افزودند: ما امنیت و آسایش امروز در کشور عزیزمان را مدیون خون پاک شهیدان و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران هستیم که در دوران جنگ تحمیلی و دوران انقلاب از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

در دیدار با خانواده شهید عبدالکریم عطاری که با  حضور رئیس اداره مخابرات مهاباد، مسئول امور ایثارگران مخابرات منطقه، نماینده امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار و رئیس بنیاد شهید شهرستان مهاباد صورت پذیرفت حاضران ضمن قرائت فاتحه به روح شهدا، یاد و خاطره این شهید را زنده نگه‌ داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع و تدفین مرزبان شهید در شهرستان جیرفت برگزار شد
  • دیدار با خانواده معظم شهید عبدالکریم عطاری در آستانه سال نو
  • امام جمعه تبریز: تکریم شهدا وظیفه ملی و انسانی است
  • گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰ شهید لیلان
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • مدیران به دنبال رفع مشکلات مردم باشند
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان
  • برگزاری مراسم یادواره خانگی شهید نوروز شیردل در خوی + تصاویر
  • یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب