Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@13:53:08 GMT

قرآن در مسجد امام حسن مجتبی(ع) بجنورد تفسیر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۵۲۷۴

قرآن در مسجد امام حسن مجتبی(ع) بجنورد تفسیر می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء قرآن کریم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) بجنورد در میدان کارگرتفسیر می‌شود.
همچنین نهج البلاغه نیز شب‌های سه شنبه پعد از نماز مغرب و عشاء مورد تفسیر قرار می‌گیرد.
تفسیرقرآن کریم و نهج البلاغه بر عهده حجت الاسلام امین مرتضوی است.
همچنین نماز گزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) امروز دوشنبه 19 آذرماه بعد ازاقامه نماز مغرب و عشاء توسط پزشک عمومی دکتر منصوری به صورت رایگان ویزیت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن تفسیر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، اسامی اعضای کاروان قرآنی اعزامی جمهوری اسلامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.


پس از برگزاری آزمون انتخابی و ارزیابی‌های انجام شده، ۲۰ نفر شامل استادان، قاریان، حافظان و یک گروه تواشیح، به حج ابراهیمی اعزام می‌شوند و برنامه‌های قرآنی را در جمع حجاج ایرانی و حاجیان دیگر کشور‌ها اجرا خواهند کرد.


سیدپارسا انگشتان قاری مازندرانی هم به همراه اعضای کاروان قرآنی به سفر معنوی حج تمتع اعزام خواهد شد.


در کاروان امسال، حامد شاکرنژاد از خراسان‌رضوی، مهدی عادلی از تهران، سیدکریم موسوی از خوزستان، یوسف قنبری از زنجان، حمید صفدری از خراسان‌رضوی، آرش سوری از کرمانشاه، سیدرضا نجیبی از فارس، مسعود موحدی‌راد از خراسان‌رضوی، وحید براتی از خراسان جنوبی، سیدپارسا انگشتان از مازندران، خلیل سواری از خوزستان، مهدی عبرتی از گیلان، امیرحسین انواری از یزد، محمدرضا اکبری از مرکزی، گروه تواشیح العباد از خوزستان متشکل از مرتضی طرفی، نصرالله بریچی، صادق بیت‌سعید، خلیل سعیدی و محمدامین سبهانی خالص حضور دارند. سرپرستی کاروان نور نیز به عهده علی صالحی‌متین، حافظ کل قرآن کریم از تهران است.

از چند دهه گذشته، در همکاری مشترک میان کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و سازمان اوقاف و امور خیریه، اعزام کاروان قرآنی به حج تمتع در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • محسن هاشمی‌: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی /هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم