Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- علی اصغر کمالی زاده گفت: مجموعه مدیریت شهری با آمادگی کامل و استفاده از تجهیزات سبک و سنگین به استقبال زمستان می رود.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج صبح امروز دوشنبه در مانور عملیات زمستانی اظهار کرد: شهروندان در امر خدمات‌رسانی کنار مجموعه مدیریت شهری باشند تا شاهد زمستانِ بی دغدغه ای باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرج با اشاره به نقش اطلاع رسانی در کاهش آسیب های زمان بحران، گفت: اطلاع رسانی های پیشگیرانه به کاهش آسیب در مواقع بحران کمک می کند.

وی ادامه داد: در گذشه بعد از بارش برف با استفاده از هزاران تُن نمک شورابه ای درست می کردیم که نتیجه ی آن وارد شدن خسارت های فراوان به پل ها و فضای سبز بود.   امروز باید با بهره مندی از شیوه‌هایی نوین،   استفاده از روش های آسیب‌زا را به حداقل رساند.

کمالی زاده با بیان اینکه  ۱۳هزار و ٥٠٠ هکتار محدوده مساحت کرج است که این میزان ماشین آلات نمی تواند کمک شایانی در مواقع بحرانی کند، گفت: امیدواریم با همکاری سایر ارگان‌ها بتوانیم در هنگام وقوع بحران، خسارت های وارده را تا حد امکان کاهش دهیم.

شهردار کرج گفت: وظایف کلیه معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و در قبل، حین و بعد از بارش ها اعلام شده است و همه موظفیم بر اساس تکالیف تعیین شده اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود تا با دقت و همراهی که در مجموعه های مختلف شهرداری است از هم اکنون آمادگی خود را برای مواجهه با برف زمستانی نشان دهیم و این اطمینان و آرامش خاطر را به شهروندان دهیم که مجموعه شهرداری کرج با آمادگی کامل به پیشواز زمستان خواهد رفت.

شهردار کلانشهر کرج در پایان تاکید کرد: طی هماهنگی با سازمان مدیریت پسماند، مقرر شد تا این سازمان علاوه بر آماده سازی خودروهای موجود، خودروهای برف روب اجاره کند تا با مشکل گرفتگی معابر و خیابان ها به هنگام بارش، روبرو نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرداری کرج طرح زمستانه کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور

کشاورزیان در جلسه مدیریت بحران تنش آبی شهرستان سمنان گفت : میزان آب دهی چشمه روزیه در سال ۹۸ حدود ۸۰۰ لیتر برثانیه بود، اما امسال به ۳۰۰ لیتر بر ثانیه رسیده است.

کشاورزیان گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد چاه‌های آب شهر سمنان بالای ۵۰ سال قدمت دارند که ضروری است بازسازی و مرمت شوند.

وی ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب در بین شهروندان را ضروری دانست و درباره مناسب سازی شبکه توزیع آب شهر سمنان گفت: این هفته عملیات زون ۶ و ۷ آبرسانی شهر سمنان به منظور تعدیل و مناسب سازی شبه توزیع آب آغاز میشود.

کشاورزیان همچنین درباره برخورد با شهروندان پرمصرف آب هم گفت: جریمه مازاد مصرف یکی از این برخوردهاست و همچنین قرار است با مصوبه‌ کمیته بحران آب استان ، اشتراک آب شهروندانی که بیش از الگوی مصرف از آب استفاده کنند ، قطع موقت شود.

محمد بهرامی فرماندار سمنان هم گفت : ترویج مدیریت مصرف آب در بین مردم از طریق ظرفیت‌های اطلاع رسانی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: هماهنگی دستگاه‌های متولی و اجرایی در حوزه مصرف آب ضروری است و باید نگاه و رویکرد ویژه‌ای در حوزه مدیریت منابع آبی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد