Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ملایر در جلسه با فرماندار این شهرستان گفت: بسیج دانشجویی ملایر آمادگی دارید در جهت پیشرفت و ارتقای شهرستان کمک حال مسئولان و مدیران شهرستان باشد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ملایر با باب الله فتحی، فرماندار ملایر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این جلسه که بخشی از آن به پرسش و پاسخ اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ملایر با فرماندار گذشت، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ملایر مورد بررسی قرار گرفت.   از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه حمایت از صنعت مبل و منبت در ملایر، حمایت از انگور و موضوع جهانی شدن آن، وضعیت بیکاری و حمایت از تولید، رونق بخشی به فضای کسب و کار، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان و به کارگیری جوانان در قسمت‌های مختلف مدیریتی شهر بود.   ابوالفضل نظری، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ملایر در این جلسه اظهار کرد: بسیج دانشجویی ملایر همواره به دنبال همراهی و کمک به مسئولان بوده و اگر انتقاداتی مطرح می‌شود، به دلیل دغدغه مندی بسیجیان است.   نظری افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و نیروی جوانی که در اختیار بسیج دانشجویی قرار دارد، آمادگی داریم در جهت پیشرفت و ارتقای شهرستان به مسئولان و مدیران شهری کمک کنیم.   در پایان این جلسه مقرر شد این جلسات به صورت مداوم ادامه پیدا کند تا ظرفیت‌های دانشجویی برای ارتقا و پیشرفت شهرستان شناسایی شده و به کار گرفته شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انگور جهانی ملایر صنعت مبل و منبت ملایر توسعه شهرستان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر